Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8109
Название: | ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ФІНАНСОВОЇ ГРАМОТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ У ПРОЦЕСІ ІСТОРИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ГРОШОВОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ 1991-1996 рр. |
Авторы: | СУХІНА, Володимир |
Ключевые слова: | грошова реформа роки незалежності національна валюта освітній процес фінансова грамотність |
Дата публикации: | 2024 |
Краткий осмотр (реферат): | Представлено результати комплексного аналізу грошових реформ у перші роки незалежності України (1991–1996). Визначено основні етапи їх проведення та чинники, що вплинули на цей процес. Акцентовано увагу на позитивних і негативних наслідках грошових реформ. Виокремлено чинники, які сприяли економічному зростанню країни у зазначений хронологічний період та є підґрунтям для стабілізації національної валюти. Наголошено на необхідності розгляду та вивчення в освітньому процесі університетів зазначеної тематики з метою формування загального уявлення здобувачів вищої освіти про цей складний період в історії нашої держави, що сприятиме підвищенню рівня їхньої фінансової грамотності |
Описание: | Forum-SOIS, 2024: Розбудова єдиного відкритого інформаційного простору освіти впродовж життя : збірник матеріалів (наукових праць, тез доповідей) 6-го Міжнародного науково-практичного WEBфоруму / за наук. ред.: М. Л. Ростоки, Т. С. Бондаренко, Г. С. Черевичного; упоряд. М. Л. Ростока; літ. ред. Ю. А. Кравченко, Н. М. Василенко, бібліогр. ред. О. В. Углова] ; НАПН України, ДНПБ України, УІПА, КНУ ім. Тараса Шевченка. Вінниця : Нілан-ЛТД, 2024. Вип. 5. 389 с. DOI: https://doi.org/10.33407/lib.NAES.740977 |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8109 |
ISBN: | 978-617-558-080-6 |
Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ZbForumSOIS-2024-69-73.pdf | 409,04 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.