Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8097
Название: ТРАНСДИСЦИПЛІНАРНА МЕТОДОЛОГІЯ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОГО СУПРОВОДУ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ, ПЕДАГОГІКИ І ПСИХОЛОГІЇ
Авторы: РОСТОКА, Марина
Ключевые слова: трансдисциплінарність
інформаційно-аналітичний супровід
цифрова трансформація
освіта
педагогіка
психологія
Дата публикации: 2024
Краткий осмотр (реферат): Актуалізовано проблему трансдисциплінарної методології інформаційноаналітичного супроводу освіти, педагогіки й психології. Застосування зазначеної методології представлено на прикладі організації і проведення наукових досліджень відділом наукового інформаційно-аналітичного супроводу освіти Державноїнауково-педагогічної бібліотеки України іменіВ.О.Сухомлинського. Окреслено шлях авторської ідеї запровадження трансдисциплінарного підходу восвіті. Проаналізовано науковий доробок українських дослідників. Наголошено на ролі трансдисциплінарних дослідницьких команд у контексті окресленої тематики.
Описание: Forum-SOIS, 2024: Розбудова єдиного відкритого інформаційного простору освіти впродовж життя : збірник матеріалів (наукових праць, тез доповідей) 6-го Міжнародного науково-практичного WEBфоруму / за наук. ред.: М. Л. Ростоки, Т. С. Бондаренко, Г. С. Черевичного; упоряд. М. Л. Ростока; літ. ред. Ю. А. Кравченко, Н. М. Василенко, бібліогр. ред. О. В. Углова] ; НАПН України, ДНПБ України, УІПА, КНУ ім. Тараса Шевченка. Вінниця : Нілан-ЛТД, 2024. Вип. 5. 389 с. DOI: https://doi.org/10.33407/lib.NAES.740977
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8097
ISBN: 978-617-558-080-6
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ZbForumSOIS-2024-16-21.pdf487,87 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.