Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/739
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНедосєкова, Н. С.-
dc.date.accessioned2012-11-06T08:37:33Z-
dc.date.available2012-11-06T08:37:33Z-
dc.date.issued2012-11-06-
dc.identifier.citationНедосєкова, Н. С. Мультимедійні технології як засіб формування творчої активності майбутніх інженерів-педагогів під час лекцій з виробничого навчання [Текст] / Н. С. Недосєкова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - 2010. - Вип. 26-27. - С. 132-136.-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/739-
dc.description.abstractУ статті розглядається сутність впровадження комп’ютерних технологій під час лекцій із виробничого навчання. Використання мультимедійних засобів навчання та комп’ютерних технологій дозволяє формувати в майбутніх інженерів-педагогів харчового профілю творчу активність.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectінженер-технологuk_UK
dc.subjectмультимедійні засоби навчання-
dc.subjectкомп’ютерні технології-
dc.subjectтворча активність-
dc.subjectпедагогічний сценарій-
dc.subjectтестуючі програми-
dc.subjectпрезентація лекції-
dc.titleМУЛЬТИМЕДІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ АКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ПІД ЧАС ЛЕКЦІЙ З ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
N_ Nedosekova.pdf682,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.