Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/7264
Назва: АНАЛІЗ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ КНИГОВИДАВНИЧОЇ СПРАВИ
Автори: Наумова, О.Г.
Артьомова, А.В.
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Наумова О. Г. Аналіз комплексу маркетингу книговидавничої справи / О. Г. Наумова, А. В. Артьомова // Освіта та наука для відновлення країни : зб. тез доп. наук.-пед. працівників, науковців та аспірантів LVI Всеукраїнської наук.-практ. конф. Укр. Інж.-пед. акад. (м. Харків, 15-19 трав. 2023 р.) / за заг. ред. Г. С. Грінченко ; Укр. інж.-пед. акад. – Харків, 2023. – Т. 3. – С. 40-43.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/7264
Розташовується у зібраннях:Тези співробітників та викладачів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
+ТОМ 3. Збірка КОНФЕРЕНЦІЇ-40-43.pdf516,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.