Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/7205
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Прокопенко, А. О. | - |
dc.date.accessioned | 2022-09-28T06:16:03Z | - |
dc.date.available | 2022-09-28T06:16:03Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Прокопенко А. О. Сутність понять "Концепція”, "Педагогічна концепція” та "Едукація” / А. О. Прокопенко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.пед. акад. - Харків, 2021. - № 72. - С. 60-68. | - |
dc.identifier.uri | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/7205 | - |
dc.description.abstract | У статті автором на основі аналізу науково-педагогічної та спеціальної літератури з’ясовано сутність понять «концепція», «педагогічна концепція» та «едукація». Під концепцію науковець розуміє провідну ідею будь-якої теорії; систему соціально-ціннісних / загальнонаукових поглядів або засіб / форму розуміння, тлумачення певних явищ / процесів / феноменів у природі та суспільстві. Спираючись на дослідження вітчизняних та зарубіжних науковців, автор доводить, що «педагогічна концепція» є своєрідним орієнтиром будь-якого науково-педагогічного дослідження, а також сприяє результативному вирішенню проблематики та досягненню запланованих результатів у сучасних умовах реформування освітньої галузі. У статті визначено, що «педагогічна концепція» ˗ актуальний, пріоритетний напрям розвитку освіти (визначає мету; проблеми, які необхідно розв’язати; завдання та шляхи і способи їх вирішення; очікувані результати); передова, авангардна ідея педагогічної науки; процес визначення сутності певних педагогічних феноменів; комплексна взаємопов’язана система поглядів на педагогічний феномен, що потребує вдосконалення / модернізації / упровадження суттєвих інновацій тощо і складається, наприклад, з методологічного, теоретичного і технологічного концептів. Аргументовано, що «педагогічна система» і «педагогічна концепція» - поняття, які тісно взаємопов’язані, однак зазначимо, що поняття «педагогічна концепція» дещо ширше, оскільки його змістове наповнення містить у собі всі елементи й характерні особливості педагогічної системи, а в деяких визначеннях цієї категорії навіть включено поняття «система». Під «едукацією» автор розуміє суцільний триєдиний освітній процес (навчання, виховання, розвиток), що направлений на всебічний розквіт особистості. Перспективи подальшої наукової роботи вбачаються в розробці педагогічної концепції едукації майбутніх фахівців. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | концепція | uk_UA |
dc.subject | педагогічна концепція | uk_UA |
dc.subject | педагогічна система | uk_UA |
dc.subject | едукація | uk_UA |
dc.subject | майбутні фахівці | uk_UA |
dc.title | СУТНІСТЬ ПОНЯТЬ «КОНЦЕПЦІЯ», «ПЕДАГОГІЧНА КОНЦЕПЦІЯ» ТА «ЕДУКАЦІЯ» | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Прокопенко А..pdf | 289,09 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.