Тези співробітників та викладачів Главная страница коллекции Просмотр статистики

Просмотр
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 21 по 40 из 1851
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2024ВПЛИВ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ НА СТРАТЕГІЮ РОЗВИТКУ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВРадченко, І.О.
2024СТРАТЕГІЇ УПРАВЛІННЯ БРЕНДОМ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇПорсюрова, І.П.; Толокнєєва, І.П.
2024ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ЦІНОУТВОРЕННЯ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВПорсюрова, І.П.; Кострова, Т.В.
2024ІНФОРМАЦІЙНА СИСТЕМА ДЕРЖАВНИХ СТАНДАРТІВ УКРАЇНИПак, А.В.; Літвінчик, С.В.
2024ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПРОМИСЛОВОСТІ ТА ОСВІТІПак, А.В.; Годунов, С.Д.
2024МОДЕЛЬ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНСТРУМЕНТІВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА ПІДПРИЄМСТВІКлименко, В.М.
2024ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ СТАНДАРТІВ УПРАВЛІННЯ ПРОЄКТАМИ В ПІДПРИЄМНИЦЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІОбидєннова, Т.С.
2024АКТУАЛЬНІСТЬ МАРКЕТИНГУ В УМОВАХ РИНКОВОЇ НЕСТАБІЛЬНОСТІ ТА НЕВИЗНАЧЕНОСТІМорозова, О.О.
2024РОЗРОБКА МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІКононов, О.І.; Федорова, В.С.
2024ВПЛИВ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВКононов, О.І.; Брусєнцева, К.В.
2024МОДЕЛЬ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНСТРУМЕНТІВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА ПІДПРИЄМСТВІКлименко, В.М.
2024ФУНКЦІЇ ПІДПРИЄМНИЦТВА ТА ЇХ ОСОБЛИВОСТІ У ДІЯЛЬНОСТІ МАЛОГО БІЗНЕСУЄвченко, В.В.; Цимбал, Н.А.
2024СТРАТЕГІЯ ЗАЛУЧЕННЯ КЛІЄНТІВЄвченко, В.В.; Фурман, М.С.
2024ДІЛОВА ЕТИКА – КЛЮЧОВИЙ ФАКТОР УСПІХУ СУЧАСНОГО БІЗНЕСУЄвченко, В.В.; Рамазанов, А. Б.
2024ПАРТНЕРСЬКИЙ МАРКЕТИНГ У РОЗВИТКУ ВЗАЄМОВИГІДНИХ ВІДНОСИНЄвченко, В.В.; Кравченко, А.В.
2024ПЕРЕВАГИ РОЗВИТКУ КУЛЬТУРИ ПІДПРИЄМНИЦТВАЄвченко, В.В.
2024ВІДПОВІДАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУГіль Б. С.
2024КАСТОМІЗЦІЯ ЯК ФАКТОР ІННОВАЦІЙНО-ТРАНСФОРМАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ СУБЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯВеркуш, Д.М.
2024ONLINE MARKETING ЯК СУЧАСНА ФОРМА ПРЯМОГО МАРКЕТИНГУАндрющенко, О. Б.; Старенков, Д.О.
2024КОМПЛЕКСНА ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ SMM-КАМПАНІЙ В СИСТЕМІ МАРКЕТИНГОВОЇ АНАЛІТИКИАндрющенко, О. Б.; Баскаков, Д. В.
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 21 по 40 из 1851