Тези співробітників та викладачів Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 21 до 40 з 1654
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024ВПЛИВ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ НА СТРАТЕГІЮ РОЗВИТКУ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВРадченко, І.О.
2024СТРАТЕГІЇ УПРАВЛІННЯ БРЕНДОМ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇПорсюрова, І.П.; Толокнєєва, І.П.
2024ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ЦІНОУТВОРЕННЯ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВПорсюрова, І.П.; Кострова, Т.В.
2024ІНФОРМАЦІЙНА СИСТЕМА ДЕРЖАВНИХ СТАНДАРТІВ УКРАЇНИПак, А.В.; Літвінчик, С.В.
2024ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПРОМИСЛОВОСТІ ТА ОСВІТІПак, А.В.; Годунов, С.Д.
2024МОДЕЛЬ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНСТРУМЕНТІВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА ПІДПРИЄМСТВІКлименко, В.М.
2024ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ СТАНДАРТІВ УПРАВЛІННЯ ПРОЄКТАМИ В ПІДПРИЄМНИЦЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІОбидєннова, Т.С.
2024АКТУАЛЬНІСТЬ МАРКЕТИНГУ В УМОВАХ РИНКОВОЇ НЕСТАБІЛЬНОСТІ ТА НЕВИЗНАЧЕНОСТІМорозова, О.О.
2024РОЗРОБКА МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІКононов, О.І.; Федорова, В.С.
2024ВПЛИВ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВКононов, О.І.; Брусєнцева, К.В.
2024МОДЕЛЬ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНСТРУМЕНТІВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА ПІДПРИЄМСТВІКлименко, В.М.
2024ФУНКЦІЇ ПІДПРИЄМНИЦТВА ТА ЇХ ОСОБЛИВОСТІ У ДІЯЛЬНОСТІ МАЛОГО БІЗНЕСУЄвченко, В.В.; Цимбал, Н.А.
2024СТРАТЕГІЯ ЗАЛУЧЕННЯ КЛІЄНТІВЄвченко, В.В.; Фурман, М.С.
2024ДІЛОВА ЕТИКА – КЛЮЧОВИЙ ФАКТОР УСПІХУ СУЧАСНОГО БІЗНЕСУЄвченко, В.В.; Рамазанов, А. Б.
2024ПАРТНЕРСЬКИЙ МАРКЕТИНГ У РОЗВИТКУ ВЗАЄМОВИГІДНИХ ВІДНОСИНЄвченко, В.В.; Кравченко, А.В.
2024ПЕРЕВАГИ РОЗВИТКУ КУЛЬТУРИ ПІДПРИЄМНИЦТВАЄвченко, В.В.
2024ВІДПОВІДАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУГіль Б. С.
2024КАСТОМІЗЦІЯ ЯК ФАКТОР ІННОВАЦІЙНО-ТРАНСФОРМАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ СУБЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯВеркуш, Д.М.
2024ONLINE MARKETING ЯК СУЧАСНА ФОРМА ПРЯМОГО МАРКЕТИНГУАндрющенко, О. Б.; Старенков, Д.О.
2024КОМПЛЕКСНА ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ SMM-КАМПАНІЙ В СИСТЕМІ МАРКЕТИНГОВОЇ АНАЛІТИКИАндрющенко, О. Б.; Баскаков, Д. В.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 21 до 40 з 1654