Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/7199
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorВарич, О. П.-
dc.contributor.authorСавохіна, М. В.-
dc.date.accessioned2022-09-28T06:00:33Z-
dc.date.available2022-09-28T06:00:33Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationВарич О. П. Нормативно-правове регулювання внутрішньої системи забезпечення якості вищої освіти / О. П. Варич, М. В. Савохіна // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2021. - № 72. - С. 39-47.-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/7199-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються питання формалізації правових норм, направлених на регулювання внутрішньої системи забезпечення якості вищої освіти, через систему локальних актів конкретних закладів вищої освіти. Зокрема, проаналізовано нормативно-правові акти, які носять загальний характер стосовно регулювання цього питання, а саме ЗУ «Про освіту», ЗУ «Про вищу освіту», Положення про акредитацію освітніх програм, за якими відбувається підготовка здобувачів вищої освіти, Постанову КМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності». Суттєва увага приділяється дослідженню ролі Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти в процесі формування системи забезпечення якості вищої освіти, зокрема через прийняття відповідних нормативно-правових актів, необхідність затвердження яких чітко зазначена в освітніх законах. Надається аналіз прогалин у нормативному регулюванні на рівні реалізації повноважень НАЗЯВО. Питання локального регулювання функціонування внутрішньої системи забезпечення якості вищої освіти розглядаються більш детально. По-перше, проаналізовані складові ВСЗЯВО, які викладено в законі «Про вищу освіту». Виявлені певні розбіжності в термінологічному вираженні компонентів внутрішньої системи забезпечення якості вищої освіти з практикою організації освітнього процесу в закладах вищої освіти. Має місце неспівпадіння певних правових категорій, що призводить до неточності в їх вираженні та неоднозначному розумінню на рівні конкретних закладів вищої освіти. По-друге, детально розглядаються правові підходи конкретних закладів освіти до процесу нормативного регулювання зазначеної групи суспільних відносин на локальному рівні. У рамках кожного компоненту ВСЗЯВО виокремлені конкретні типи нормативно-правових актів, які закріплюють правові норми. Виявлені певні проблеми змістовного характеру локальних НПА, їх неузгодженість між собою, завелика кількість для регулювання одного і того ж самого питання. Проаналізовані ключові проблеми в процесі застосування правових технологій, а саме: відсутність системного підходу до створення локальних нормативно-правових актів, відсутність висококваліфікованих професіоналів, які мають компетентентності у сфері розробки правових актів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 72-
dc.subjectнормативно-правове регулюванняuk_UA
dc.subjectвнутрішня система забезпечення якості вищої освітиuk_UA
dc.subjectмоніторинг освітніх програмuk_UA
dc.subjectпринципи забезпечення якості вищої освітиuk_UA
dc.titleНОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ ВНУТРІШНЬОЇ СИСТЕМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Варич О., Савохіна М..pdf322,44 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.