Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/7197
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorАнтоненко, Н. С.-
dc.contributor.authorПрокопенко, О. О.-
dc.contributor.authorРуденко, Я. С.-
dc.date.accessioned2022-09-28T05:55:38Z-
dc.date.available2022-09-28T05:55:38Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationАнтоненко Н. С. Методологічний аналіз використання інтерактивних технологій у процесі підготовки бакалаврів професійної освіти для нафтогазової галузі / Н. С. Антоненко, О. О. Прокопенко, Я. С. Руденко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2021. - № 72. - С. 5-12.-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/7197-
dc.description.abstractУ роботі представлено матеріали, що висвітлюють результати впровадження інтенсивних методів у підготовку бакалаврів професійної освіти за спеціалізацією «Видобуток, переробка та транспортування корисних копалин» за освітньою програмою «Професійна освіта (Нафтогазова справа)» з метою підвищення ефективності освітнього процесу. Проаналізовано вимоги роботодавців до кадрового складу підприємств нафтогазової галузі та показано їх урахування при підготовці здобувачів вищої освіти на кафедрі автоматизації, метрології та енергоефективних технологій Української інженерно-педагогічної академії. Обґрунтовано, що максимальну ефективність при отриманні знань здобувачами освіти, формуванні їх фахових компетентностей, розвитку особистісних якостей забезпечує використання інтерактивних форм і методів освітнього процесу. Висвітлено взаємозв’язок використання інтерактивних технологій при проведенні лекцій та практичних занять із курсу «Технічна діагностика та подовження ресурсу об’єктів нафтогазової галузі» та рівня ефективності формування фахових компетентностей випускників та відповідності їх вимогам, визначеним роботодавцями. Проведено аналіз особливостей розробки і проведення занять із використанням інтенсивних технологій: інтерактивних лекцій та кейс-стаді на практичних заняттях із курсу «Технічна діагностика та подовження ресурсу об’єктів нафтогазової галузі». Наведено аналіз результатів їх упровадження в освітній процес. Показано переваги використання активних методів при створенні і впровадженні системи підготовки бакалаврів професійної освіти для нафтогазової галузі. Обґрунтовано актуальність створення і впровадження розглянутих технологій при організації освітнього процесу з інших дисциплін освітньої програми. Показано, що така форма проведення навчальних занять зі спеціальних дисциплін забезпечує ефективність формування фахових компетентностей випускників та відповідність їх вимогам, визначеним роботодавцями.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 72-
dc.subjectнафтогазова галузьuk_UA
dc.subjectпідготовка бакалаврівuk_UA
dc.subjectінтенсивні методи навчанняuk_UA
dc.subjectкейстехнологіяuk_UA
dc.subjectінтерактивна лекціяuk_UA
dc.subjectпрофесійні компетентностіuk_UA
dc.subjectінженерно-педагогічна освітаuk_UA
dc.titleМЕТОДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ДЛЯ НАФТОГАЗОВОЇ ГАЛУЗІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Антоненко С. Прокопенко О., Руденко Я..pdf297,5 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.