Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/699
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКулешова, В. В.-
dc.date.accessioned2012-10-31T08:25:58Z-
dc.date.available2012-10-31T08:25:58Z-
dc.date.issued2012-10-31-
dc.identifier.citationКулешова, В. В. Формування аналітичної компетенції викладачів технічних дисциплін [Текст] / В. В. Кулешова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. праць / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2012. - Вип. 34-35. - С. 292-296.-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/699-
dc.description.abstractАвтором проаналізовано поняття «аналітична компетенція». Обґрунтовано значущість аналітичної компетенції, що повинна стати базовою при здійсненні неперервної освіти викладачів технічних дисциплін. Проаналізовано стан володіння аналітичною компетенцією викладачами технічних дисциплін. Доведено, що аналітична компетенція має бути провідною у складі психолого-педагогічної компетентності викладачів технічних дисциплін. Формування аналітичної компетенції доцільно здійснювати в умовах неперервної інженерно-педагогічної освіти.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectвикладачuk_UK
dc.subjectвикладач технічних дисциплін-
dc.subjectкомпетентність-
dc.subjectкомпетенція-
dc.subjectаналітична компетенція-
dc.subjectформування-
dc.subjectнеперервна освіта-
dc.titleФОРМУВАННЯ АНАЛІТИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ТЕХНІЧНИХ ДИСЦИПЛІНuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kuleshova.pdf359,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.