Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/684
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрохова, Г. П.-
dc.date.accessioned2012-10-29T11:39:29Z-
dc.date.available2012-10-29T11:39:29Z-
dc.date.issued2012-10-29-
dc.identifier.citationГрохова, Г. П. Впровадження інтегративної технології формування рекреативної культури майбутніх інженерів-педагогів [Текст] / Г. П. Грохова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. праць / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2012. - Вип. 34-35. - С. 120-125.-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/684-
dc.description.abstractРозглянуто особливості професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів. Дано визначення рекреативної культури, як складової частини моделі здорової сучасної людини, необхідної для повноцінної виробничої діяльності майбутніх фахівців. Представлено теоретичні аспекти інтегративної технології, спрямованої на формування рекреативної культури студентів технічних ВНЗ. Представлено і проаналізовано етапи її практичного впровадження й реалізації в побуті студентів у позанавчальний час та їх використання після закінчення навчального закладу.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectрекреаціяuk_UK
dc.subjectкультура-
dc.subjectінтегративні знання-
dc.subjectінтегративна технологія-
dc.subjectетапи-
dc.subjectфізична культура-
dc.subjectфізичне виховання-
dc.titleВПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕГРАТИВНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ РЕКРЕАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Grokhova.pdf140,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.