Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6321
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКлос, Л. Є.-
dc.contributor.authorМукан, Н.В.-
dc.contributor.authorКриштанович, М.Ф.-
dc.date.accessioned2020-10-23T06:21:08Z-
dc.date.available2020-10-23T06:21:08Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКлос Л. Є. Формування особистості фахівця з цивільної безпеки на засадах цінності здоров’я: гуманістична парадигма / Л. Є. Клос, Н. В. Мукан, М. Ф. Криштанович // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2020. - № 66. - С. 123-132.-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6321-
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблему професійної підготовки майбутніх фахівців із цивільної безпеки на засадах гуманістичної парадигми сучасної освіти. Представлено важливість формування професійного здоров’я фахівця з цивільної безпеки як інструменту його професійної придатності, професійного становлення і розвитку, засобу попередження професійних деформацій і професійного вигорання. Схарактеризовано значення здоров’я для людини у сучасному суспільстві, а також проілюстровано залежність «значення здоров’я» від індивідуального досвіду здоров’я. Вказано на необхідність реалізації поведінки щодо здоров’я і діяльності, пов’язаної зі збереженням здоров’я, для успішного досвіду індивідувального здоров’я. Проаналізовано сучасні погляди щодо ставлення до здоров’я в рамках системи «індивід- здоров’я-суспільство». Представлено типи ставлення до здоров’я з погляду індивіда (суб’єкт- об’єктне, інтерсуб’єктивне, суб’єктне) і з позицій масової свідомості (діяльнісний позитивний, індиферентний і діяльнісний негативний). Охарактеризовано здорову особистість на засадах концептуальних положень гуманістичної психології. Визначено, що забезпеченню успішної професійної підготовки висококваліфікованих і компетентних фахівців із цивільної безпеки сприяють гуманізація освітнього процесу і гуманітаризації змісту самої підготовки. Обґрунтовано значення цінності здоров’я, здоров’язбереження як світоглядних орієнтацій майбутніх фахівців із цивільної безпеки, що сприяють розвитку професійного здоров’я і загалом здорової особистості фахівця. Подальші дослідження цього питання передбачають вивчення результатів практичної реалізації ідей гуманістичної парадигми в освіті та гуманітаризації змісту освіти майбутніх фахівців із цивільної безпеки засобами здоров’язбереження і ціннісного ставлення до здоров’я.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectцінність здоров’я-
dc.subjectздорова особистість-
dc.subjectпрофесійне здоров’я-
dc.subjectпрофесійна підготовка майбутніх фахівців із цивільної безпеки-
dc.subjectгуманістична парадигма-
dc.titleФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ФАХІВЦЯ З ЦИВІЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ НА ЗАСАДАХ ЦІННОСТІ ЗДОРОВ’Я: ГУМАНІСТИЧНА ПАРАДИГМАuk_UA
dc.title.alternativeFormation of the civil safety specialist’s personality on the basis of the value of health: humanistic paradigm-
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
15.pdf262,27 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.