Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6297
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorТарасенко, І. М.-
dc.contributor.authorTarasenko, I.-
dc.date.accessioned2020-10-23T05:49:07Z-
dc.date.available2020-10-23T05:49:07Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationТарасенко І. М. Інтелектуальний капітал учасників освітнього процесу як умова поліпшення іміджу закладу загальної середньої освіти / І. М. Тарасенко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2019. - № 65. - С. 84-94.-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6297-
dc.description.abstractУ статтi розглянуто поняття інтелектуальний капітал учасників освітнього процесу в контексті умов поліпшення іміджу закладу загальної середньої освiти (ЗЗСО). Проаналізовано статті науковців щодо створення іміджу закладів освіти та інтелектуального капіталу організацій та установ цієї сфери. Визначено умови поліпшення іміджу ЗЗСО, якими є особистий імідж керівника ЗЗСО, інтелектуальний капітал учасників освітнього процесу, соціально-психологічний клімат колективу, зовнішній вигляд закладу освіти тощо. Класифіковано та охарактеризовано складові інтелектуального капіталу ЗЗСО: інтелектуальну власність, кваліфікаційний потенціал педагогів, інформаційно-методичне забезпечення, забезпечення кадрового розвитку, партнерські комунікації та навчальні досягнення здобувачів освіти. У роботі наголошено, що питанню визначення структури інтелектуального капіталу ЗЗСО та особливо його впливу на поліпшення іміджу ЗЗСО науковцями приділено недостатню увагу. Обґрунтовано залежність індексу іміджу ЗЗСО вiд iндексу інтелектуального капіталу його учасників (педагогічних працівників та здобувачів освіти). Зокрема, висвітлено результати проведеного дослідження із застосуванням методів анкетування, документального аналізу, індикаторної оцінки інтелектуального капіталу ЗЗСО, спостереження та ін. Під час дослідження враховано думку щодо іміджу закладів освіти представників органу громадсько-державного управління освітою, яким у місті Харкові з 2015 року є Харківська міська батьківська рада. Визначено сутність інтелектуального капіталу учасників освітнього процесу, як одну з умов поліпшення іміджу ЗЗСО. У роботі для використання керівниками ЗЗСО розроблено та обґрунтовано факторно- критеріальна модель оцінки рівня розвитку інтелектуального капіталу учасників освітнього процесу. Підкреслено, що оцінювання критеріїв, наведених у моделі, здійснюється шляхом використання різних методів: вивчення документів, співбесід, анкетування, проведення експертної оцінки тощо. Акцентовано увагу на тому, що розроблена модель може слугувати керівникам ЗЗСО для оцінювання, а в подальшому – для підтримування та розвитку інтелектуального капіталу учасників освітнього процесу, що суттєво вплине на внутрішнє забезпечення якості надання освітніх послуг закладом освіти.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectімідж-
dc.subjectімідж закладу загальної середньої освіти-
dc.subjectумови поліпшення іміджу закладу загальної середньої освіти-
dc.subjectінтелектуальний капітал-
dc.subjectскладові інтелектуального капіталу закладу загальної середньої освіти-
dc.titleІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ КАПІТАЛ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ЯК УМОВА ПОЛІПШЕННЯ ІМІДЖУ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИuk_UA
dc.title.alternativeIntellectual capital of the participants in the educational process as a condition for improving the image of a general secondary education institution-
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
10.pdf2,08 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.