Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6292
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шемигон, Н.Ю. | - |
dc.date.accessioned | 2020-10-23T05:44:37Z | - |
dc.date.available | 2020-10-23T05:44:37Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Шемигон Н. Ю. Адаптивний інклюзивний освітній простір закладу вищої освіти – його характеристики, функції та структура / Н. Ю. Шемигон // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2019. - № 65. - С. 29-36. | - |
dc.identifier.uri | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6292 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються функції освітнього простору закладу вищої освіти. Зазначається, що освітній простір представляє собою систему, що має свою структуру в межах якої відбувається розвиток професійних та особистісних якостей студента, систему, що перебуває в динамічній взаємодії з суб’єктами освітнього середовища та соціальним простором (гнучко реагує на запити суспільства та учасників освітнього процесу), піддається організаційним та проектувальним впливам, тобто управлінню. Визначено, що інклюзія – процес, що передбачає повне включення особистості з особливими потребами в освітній простір, розширює уявлення про характеристики, функції та структуру вказаного простору. У дослідженні виокремлюється такі характеристики адаптивного інклюзивного простору: динамічність, як здатність реагувати на потреби студента з особливими потребами та перебувати в постійній єдності суб'єктів освітнього процесу та їх відносини; цілісність – забезпечення єдності цільового, змістового та процесуального компонентів. Адаптація студента з особливими потребами виступає ціллю адаптивного інклюзивного простору та реалізується через змістовну діяльність що підпорядкована цілі. Діяльність, що підпорядкована певній цілі, реалізується через процес, який є певною сукупністю ряду послідовних дій, що спрямовані на досягнення цілі з адаптації студентів з інвалідністю до навчання. Особистісно-розвивальна спрямованість – зосередженість на індивідуальних можливостях студентів, створення для кожного індивідуальної траєкторії навчання з урахуванням особливих потреб. Схарактеризовано адаптивну функцію інклюзивного освітнього простору, яка полягає в забезпеченні повноцінної участі студентів з особливими освітніми потребами в навчальному процесі. Крім того, інклюзивний освітній простір як система, що перебуває в динамічній взаємодії із суб’єктами освітнього середовища та соціальним простором, має свою структуру, яка складається з адаптивних компонентів, що доповнюють характеристики інклюзивного простору та розкривають його адаптивні функції та можливості. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | № 65 | - |
dc.subject | адаптивний інклюзивний освітній простір | - |
dc.subject | адаптивність | - |
dc.title | АДАПТИВНИЙ ІНКЛЮЗИВНИЙ ОСВІТНІЙ ПРОСТІР ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ – ЙОГО ХАРАКТЕРИСТИКИ, ФУНКЦІЇ ТА СТРУКТУРА. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
5.pdf | 1,76 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.