Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6291
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Капустіна, О.І. | - |
dc.date.accessioned | 2020-10-23T05:40:39Z | - |
dc.date.available | 2020-10-23T05:40:39Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Капустіна О. І. Генеза понять "цінності", "соціальні цінності", виховання соціальних цінностей у майбутніх педагогів дошкільної освіти / О. І. Капустіна // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2019. - № 65. - С. 18-28. | - |
dc.identifier.uri | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6291 | - |
dc.description.abstract | У статті акцентовано увагу на необхідності переосмислення поняття «цінності» в умовах реформування системи освіти сучасної української держави. Розглянуто сучасний стан розвитку освіти, а також стан дослідження проблеми цінностей крізь призму змін та трансформацій нашої країни сьогодні, наголошено на значущості виховання соціальних цінностей саме в майбутніх педагогів дошкільної освіти. У науковій розвідці зосереджено увагу на тому, що проблема цінностей є достатньо дослідженою, але потребує детального вивчення саме щодо майбутніх педагогів дошкільної освіти, враховуючи специфіку та особливості підготовки фахівців цієї галузі освіти. Також детально проаналізовано існуючі погляди на поставлене питання, а також розкрито значення проблеми виховання соціальних цінностей у сучасних умовах. У статті розглянуто різні підходи до визначення поняття «цінності» у вітчизняній науковій літературі. З’ясовано найбільш актуальні визначення цього поняття. Визначено,що цінності виступають як певні ідеали, що є важливими для соціуму. Разом із тим, цінності є утворенням особистості, яке може виступати головним чинником поведінки та життєдіяльності людини в суспільстві. Також представлено такі значущі категорії цінностей, як духовні, абсолютні, фундаментальні, моральні тощо. Обґрунтовано такі важливі поняття, як «соціальні цінності», «виховання соціальних цінностей», «виховання соціальних цінностей у майбутніх педагогів дошкільної освіти». На основі аналізу наукових джерел, з урахуванням сучасних освітніх вимог, запропоновано власне визначення таких понять, як «соціальні цінності», «виховання соціальних цінностей у майбутніх педагогів дошкільної освіти». Також у статті розкрито сучасні вимоги до майбутнього педагога в умовах розвитку України як європейської держави, розглянуто проблему цінностей як найбільш важливої в підготовці фахівця галузі освіти, наголошено на необхідності виховання соціальних цінностей у майбутніх педагогів дошкільної освіти і запропоновано своє визначення цього поняття. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | № 65 | - |
dc.subject | цінності, | uk_UA |
dc.subject | соціальні цінності | uk_UA |
dc.title | ГЕНЕЗА ПОНЯТЬ «ЦІННОСТІ», «СОЦІАЛЬНІ ЦІННОСТІ», ВИХОВАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ У МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
4.pdf | 1,71 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.