Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6291
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКапустіна, О.І.-
dc.date.accessioned2020-10-23T05:40:39Z-
dc.date.available2020-10-23T05:40:39Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6291-
dc.description.abstractУ статті акцентовано увагу на необхідності переосмислення поняття «цінності» в умовах реформування системи освіти сучасної української держави. Розглянуто сучасний стан розвитку освіти, а також стан дослідження проблеми цінностей крізь призму змін та трансформацій нашої країни сьогодні, наголошено на значущості виховання соціальних цінностей саме в майбутніх педагогів дошкільної освіти. У науковій розвідці зосереджено увагу на тому, що проблема цінностей є достатньо дослідженою, але потребує детального вивчення саме щодо майбутніх педагогів дошкільної освіти, враховуючи специфіку та особливості підготовки фахівців цієї галузі освіти. Також детально проаналізовано існуючі погляди на поставлене питання, а також розкрито значення проблеми виховання соціальних цінностей у сучасних умовах. У статті розглянуто різні підходи до визначення поняття «цінності» у вітчизняній науковій літературі. З’ясовано найбільш актуальні визначення цього поняття. Визначено,що цінності виступають як певні ідеали, що є важливими для соціуму. Разом із тим, цінності є утворенням особистості, яке може виступати головним чинником поведінки та життєдіяльності людини в суспільстві. Також представлено такі значущі категорії цінностей, як духовні, абсолютні, фундаментальні, моральні тощо. Обґрунтовано такі важливі поняття, як «соціальні цінності», «виховання соціальних цінностей», «виховання соціальних цінностей у майбутніх педагогів дошкільної освіти». На основі аналізу наукових джерел, з урахуванням сучасних освітніх вимог, запропоновано власне визначення таких понять, як «соціальні цінності», «виховання соціальних цінностей у майбутніх педагогів дошкільної освіти». Також у статті розкрито сучасні вимоги до майбутнього педагога в умовах розвитку України як європейської держави, розглянуто проблему цінностей як найбільш важливої в підготовці фахівця галузі освіти, наголошено на необхідності виховання соціальних цінностей у майбутніх педагогів дошкільної освіти і запропоновано своє визначення цього поняття.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectцінності,uk_UA
dc.subjectсоціальні цінностіuk_UA
dc.titleГЕНЕЗА ПОНЯТЬ «ЦІННОСТІ», «СОЦІАЛЬНІ ЦІННОСТІ», ВИХОВАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ У МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4.pdf1,71 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.