Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6284
Назва: Methodological approaches to the formation of psychological and pedagogical competence of teachers of technical disciplines
Автори: Kuleshova, Viktoriia
Malovana, Viktoriia
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Postgraduate engineering and pedagogical education is defined as a specific organic part of the continuing education system, which is the process and result of the formation of a specialist’s personality on the basis of a wide range of educational services, ensuring the formation of his psychological and pedagogical competence. Methodological approaches to the formation of the psychological and pedagogical competence of teachers of technical disciplines in the system of postgraduate education are specified: system-functional, competencybased, personal-active, integrative, differentiated, anthropological, subjective, acmeological, axiological, technological. The totality of methodological approaches allows us to study the essence, content, structure of psychological and pedagogical competence of a teacher of technical education, formulate goals and develop content and technological support for the formation of psychological and pedagogical competence of teachers of technical disciplines in the system of postgraduate engineering and pedagogical education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6284
Розташовується у зібраннях:Тези співробітників та викладачів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
758-Artikeltext-2452-1-10-20191129.pdf253,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.