Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6180
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ростока, М.Л. | - |
dc.contributor.author | Гуралюк, А.Г | - |
dc.date.accessioned | 2019-01-23T12:08:49Z | - |
dc.date.available | 2019-01-23T12:08:49Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Ростока М. Л. Інформаційно-дидактичне моделювання змісту е підручника з механізації сільськогосподарського виробництва на засадах онтологічного підходу / М. Л. Ростока, А. Г. Гуралюк // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2018. - № 59. - С. 61-73. | - |
dc.identifier.uri | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6180 | - |
dc.description.abstract | Автори порушують проблему нових підходів у сфері підручникотворення, аналізують набутий український досвід щодо дидактичного моделювання електронних підручників для професійної освіти і позашкілля, які мають стати з нагоди широкому колу користувачів. Пропонується організація середовища е-підручника з механізації сільськогосподарського виробництва на засадах онтологічного підходу для забезпечення як процесу підготовки майбутніх кваліфікованих робітників – плодоовочівників у закладах професійної (професійно-технічної) освіти, так і для проведення науково-дослідної роботи за аграрним спрямуванням з учнями в умовах позашкілля, зокрема – у системі Малої академії наук України. Також у статті наводиться аналіз науково-педагогічної літератури, нормативно-правової документації та джерельної бази з окресленої проблематики. Представлено інформаційно-дидактичне обгрунтування моделювання змісту і структури епідручника. Автори демонструють загальну ієрархічну структуру типової навчальної програми за логікою інформаційно-дидактичного моделювання е-підручника з навчального предмету фахового спрямування – механізації сільськогосподарського виробництва, а також наводять його узагальнену структурну модель відповідно до вимог ДСПТО 6111. ОА.01.10-2014 «Плодоовочівник». Наголошується на тому, що існує певна технологічна система встановлення взаємозв’язків між дидактичними одиницями ресурсу та їх об’єднанні в укрупнені дидактичні одиниці, засвоєння яких свідчить про наявний рівень сформованості професійної компетентності в майбутніх плодоовочівників у плані набуття ними фахових знань, умінь і навичок, тобто професійних компетенцій зі здійснення механізованої підтримки плодоовочівництва. Акцентується увага на особливостях технологічного редагування даного е-підручника при його впровадженні у практику освіти України, визначаються переваги і перешкоди цього процесу. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.title | ІНФОРМАЦІЙНО-ДИДАКТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ЗМІСТУ Е-ПІДРУЧНИКА З МЕХАНІЗАЦІЇ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ВИРОБНИЦТВА НА ЗАСАДАХ ОНТОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ | uk_UA |
dc.title.alternative | Informational And Didactic Modeling Of The Content Of The E-Textbook On The Mechanization Of Agricultural Production On The Basis Of The Ontological Approach | - |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
11.pdf | 1 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.