Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6171
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Іванова, А.В. | - |
dc.date.accessioned | 2019-01-22T07:24:21Z | - |
dc.date.available | 2019-01-22T07:24:21Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Іванова А. В. Роль виробничої практики у підготовці інженера-педагога транспортного профілю / А. В. Іванова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2018. - № 59. - С. 11-17. | - |
dc.identifier.uri | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6171 | - |
dc.description.abstract | Автором у статті розглянуто суть і особливості виробничої практики як самостійної форми виробничого навчання, в процесі якої студенти за умов діючого виробництва виконують реальні виробничі завдання, визначені навчальною програмою. Окреслено об’єктивні і суб’єктивні причини, зумовлені проблемами, що виникли за останні десятиліття в системі виробництва країни. Схарактеризовано перспективи для організації виробничої практики фахівця у зв’язку з положеннями державної політики в галузі професійної підготовки. На підставі аналізу визначених науковцями провідних положень виробничої практики окреслено основні функції підготовки майбутнього фахівця, що забезпечуються виключно під час виробничої практики: соціалізація молодої людини в реальній сфері життя; формування ставлення до майбутньої професійної справи на підставі реальних умов, схильностей, інтересів і прагнень, особистісних якостей; розширення змісту освітньо-професійної підготовки майбутнього фахівця; формування самостійності і прагнення до постійного самовдосконалення. Зроблено висновок про необхідність акцентування уваги на цілеспрямованому характері використання виробничої практики в забезпечені сформованості професійної компетентності інженера-педагога, враховуючи навчальний і виховний потенціал виробничої практики під час професійної підготовки. Визначено мету виробничої практики майбутнього інженера-педагога транспортного профілю на підставі урахування його професійних функцій. Окреслено перспективи розроблення системи формування фахової компетентності майбутнього фахівця з використанням потенціалу виробничої практики | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | виробнича практика | uk_UA |
dc.subject | роль | uk_UA |
dc.subject | інженер-педагог транспортного профілю | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | вищий інженерно-педагогічний заклад освіти | uk_UA |
dc.subject | майбутній фахівець | uk_UA |
dc.title | РОЛЬ ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ В ПІДГОТОВЦІ ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГА ТРАНСПОРТНОГО ПРОФІЛЮ | uk_UA |
dc.title.alternative | The role of industrial placement in vocational training of engineers-teachers of the transport industry | - |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
4.pdf | 592,22 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.