Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6170
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тітова, О.А. | - |
dc.date.accessioned | 2019-01-22T07:20:42Z | - |
dc.date.available | 2019-01-22T07:20:42Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Тітова О. А. Реалізація діяльнісного підходу для розвитку творчого потенціалу студентів інженерних спеціальностей / О. А. Тітова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2018. - № 59. - С. 4-10. | - |
dc.identifier.uri | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6170 | - |
dc.description.abstract | Завданням інженерної освіти є підготовка компетентного інженера, здатного до інноваційної діяльності в умовах глобалізації та автоматизації виробничих процесів, що потребує розвиток інженерної творчості студентів. Аналіз результатів наявних досліджень виявляє обмежене застосування сучасних технологій навчання, а також домінування репродуктивних видів навчальнопізнавальної діяльності студентів при підготовці майбутніх інженерів. Дослідження було спрямоване на визначення особливостей реалізації діяльнісного підходу в організації навчального процесу. Діяльність являє собою усвідомлений цілеспрямований процес, що визначається певною послідовністю дій і операцій, має інформаційну основу, мету, перелік критеріїв та певний алгоритм прийняття рішення на основі критеріїв. У статті наведено особливості діяльності інженера, які майбутній фахівець має усвідомити. Вони проявляються при пошуку інженерного рішення проблеми: виявлення та аналіз проблеми, конструювання та винаходження можливостей вирішити проблему, моделювання потенційного рішення, виготовлення та випробування прототипів, удосконалення первісного рішення, планування та управління процесом, оформлення технічної документації. Реалізація діяльнісного підходу уможливлює розвиток творчого потенціалу інженера через його поетапне залучення до навчально-пізнавальної діяльності, організованої із застосуванням ефективних педагогічних технологій та спрямованої на реалізацію зазначених особливостей інженерної діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | підготовка агроінженерів | uk_UA |
dc.subject | творчий потенціал інженера | uk_UA |
dc.subject | діяльнісний підхід | uk_UA |
dc.subject | професійна компетентність | uk_UA |
dc.subject | інженерне вирішення проблеми | uk_UA |
dc.subject | інноваційна інженерна діяльність | uk_UA |
dc.subject | розвиток інженерної творчості | uk_UA |
dc.title | РЕАЛІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ ДЛЯ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ СТУДЕНТІВ ІНЖЕНЕРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ | uk_UA |
dc.title.alternative | Implementation of the activity approach for the development of engineering students’creative potential | - |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
3.pdf | 690,75 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.