Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6155
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Смоліна, І.С. | - |
dc.contributor.author | Щетиніна, О.С. | - |
dc.date.accessioned | 2018-12-07T08:33:49Z | - |
dc.date.available | 2018-12-07T08:33:49Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Смоліна І. С. Організація самостійної роботи студентів із використанням масових відкритих онлайн-курсів / І. С. Смоліна, О. С. Щетиніна // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2018. - № 58. - С. 78-84. | - |
dc.identifier.uri | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6155 | - |
dc.description.abstract | Розробка науково-методичних основ використання інформаційно-комунікаційних технологій при навчанні студентів інженерно-педагогічного профілю, як засіб досягнення завдань, поставлених у програмних документах розвитку системи освіти, є актуальною проблемою теорії й методології вищої професійної освіти. Метою статті є теоретичне обґрунтування та практична розробка освітнього сайту та методики використання масових відкритих онлайн-курсів для самостійної роботи майбутніх інженерів-педагогів на прикладі технічних дисциплін. Методи дослідження: теоретичні: аналіз психолого-педагогічної та науковометодичної літератури з проблематики досліджуваної теми, зіставлення та узагальнення даних із проблеми дослідження; емпіричні: бесіди з викладачами щодо проблеми дослідження; добір педагогічних програмних засобів стосовно доцільності їх використання для підвищення ефективності управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів; аналіз навчально-методичної документації; вивчення та узагальнення досвіду роботи. У процесі дослідження було розглянуто організацію самостійної роботи майбутніх інженерів-педагогів із використанням масових відкритих онлайн-курсів на прикладі технічних дисциплін, розроблено модель організації самостійної роботи студентів із вивчення технічних дисциплін із використанням масових відкритих онлайн-курсів, представлено структурні компоненти самостійної роботи студентів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | самостійна робота | uk_UA |
dc.subject | масові відкриті онлайн-курси | uk_UA |
dc.subject | модель організації самостійної роботи студентів | uk_UA |
dc.subject | інженер-педагог | uk_UA |
dc.subject | професійна компетентність | uk_UA |
dc.title | ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ МАСОВИХ ВІДКРИТИХ ОНЛАЙН-КУРСІВ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
12.pdf | 397,41 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.