Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5744
Назва: ОПТИМІЗАЦІЯ ОПЕРАТИВНОГО ПЛАНУВАННЯ МІЖМІСЬКИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ВАНТАЖНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ
Optimization of the operating plan of the intercity truckings
Автори: Подоляк, О. С.
Крамаренко, Ю. М.
Podoliak O.
Kramarenko Yu.
Ключові слова: optimization
operational planning
road transportation
freight transportation
оптимізація
оперативне планування
автомобільні перевезення
вантажні перевезення
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Подоляк О. С. Оптимізація оперативного планування міжміських автомобільних вантажних перевезень / О. С. Подоляк, Ю. М. Крамаренко // Машинобудування : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2018. - № 21. - С. 169-173.
Короткий огляд (реферат): Сучасні вимоги до організації процесу перевезень та їх якості на автомобільному транспорті диктують необхідність застосування нових організаційних і технологічних рішень у плануванні перевезень з використанням програмно-цільових і логістичних принципів. Існуюча організація системи оперативного планування не завжди відповідає реальним потребам учасників процесу вантажних автомобільних перевезень. Основним недоліком на сьогоднішній день є те, що методологічна база сегментована і описує окремі етапи процесу планування перевезень. Незважаючи на те, що останні роки ведеться активна розробка і впровадження на автотранспортні підприємства програм автоматизованого документообігу та планування роботи автомобілів, в даний час не існує методики, що забезпечує комплексне планування і рішення завдань процесу міжміських вантажних перевезень. Метою стала адаптація існуючого методологічного забезпечення визначення техніко-експлуатаційних показників до оперативного планування роботи автомобілів на міжміських маршрутах.
Modern requirements for the organization of the transportation process and their quality in road transport dictate the need for the use of new organizational and technological solutions in the planning of transportation with the use of program-target and logistics principles. The existing organization of the operational planning system does not always correspond to the real needs of road freight transport operators. The main disadvantage today is that the methodological base is segmented and describes the individual stages of the process of planning transport. Despite the fact that in recent years there has been an active development and implementation of programs of automated document management and planning of work of motor transport enterprises, currently there is no technique that provides integrated planning and solving problems of long-distance freight transport. The aim was to adapt the existing methodological support for the definition of technical and operational indicators to the operational planning of cars on long-distance routes.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5744
Розташовується у зібраннях:Машинобудування (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
26.pdf564,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.