Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5742
Название: ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ БУКСОВОГО ВУЗЛА ПРИ СКЛАДАННІ КОЛІСНОЇ ПАРИ З ТЕРМОВПЛИВОМ
Quality assurance in the assembly of wheel pairs of railway wagons by the thermal method
Авторы: Маліцький, І. Ф.
Смирнов, І. П
Маlіскіy І.
Smіrnоv І.
Ключевые слова: колісна пара
формування колісних пар
підшипник
посадка з натягом
індукційно-теплове складання
складальний зазор
швидкість охолодження
wheel pair
formation of a pair of wheels
bearing, tightness fit
inductionthermal unit
assembly gap
cooling rate
Дата публикации: 2018
Библиографическое описание: Маліцкий І. Ф. Забезпечення якості буксового вузла при складанні колісної пари з термовпливом / І. Ф. Маліцкий, І. П. Смирнов // Машинобудування. - 2018. - № 21. - С. 159-163.
Краткий осмотр (реферат): У процесі формування колісної пари за допомогою преса виникають механічні пошкодження поверхонь, що з'єднуються, які знижують міцність від утоми та надійність колісної пари. Збірка лабіринтового кільця та внутрішніх кілець підшипника з віссю здійснюється без застосування сили шляхом їх нагрівання і вільним одяганням на вісь, що виключає пошкодження поверхні шийки осі. Після надягання на шийку осі лабіринтових кілець і внутрішніх кілець підшипників, для подальшого складання буксового вузла, їх необхідно охолодити до температури, яка відрізняється від температури навколишнього середовища не більше, ніж на 3 °С. На підставі аналізу роботи потокових ліній по збірці колісних пар на вагонобудівних заводах, було з’ясовано, що для дотримання потрібного циклу збірки кілець підшипників потрібно 120 секунд, а для лабіринтових кілець 160 секунд. Досягнення такої швидкості охолодження (100 ° С за 120 секунд для кілець підшипників і 130 ° С за 160 секунд для лабіринтових кілець) представляється скрутним. У статті проаналізовані методи примусового охолодження лабіринтового кільця і кільця підшипника для прискорення циклу збірки буксового вузла колісної пари і знайдені найбільш ефективне рішення для забезпечення циклу якісної збірки буксового вузлу колісної пари вагонів.
In the process of forming the wheel pair with the help of the press, mechanical damages of the joined surfaces appear, which reduce the fatigue strength and reliability of the wheel pair. Assembly of the labyrinth ring and internal rings of the bearing with the axis is carried out without the use of force by heating them and free putting on the axle, which excludes damage to the surface of the axis. After putting on the of the axis of the labyrinth rings and inner rings of bearings, for the subsequent assembly of the knot, they must be cooled to a temperature that differs from the ambient temperature by no more than 3 °C. Based on the analysis of the operation of the production lines for the assembly of wheel sets inrailway carriage plants, it was found that 120 seconds are required to comply with the required assembly cycle of the bearing rings, and 160 seconds for the labyrinth rings. Achieving such a cooling rate (100 °C for 120 seconds for bearing rings and 130 °C for 160 seconds for labyrinth rings) is difficult. The article analyzes the methods of forced cooling of the labyrinth ring and the bearing ring to accelerate the cycle of assembling the axle axleboxes of the wheel pair and the most effective solutions have been found to provide a cycle of qualitative assembly of the axleboxes unit of the wheel pair.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5742
Располагается в коллекциях:Машинобудування (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
24.pdf1,75 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.