Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5710
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваленко, О. Е.-
dc.contributor.authorКоваленко, Д.В.-
dc.contributor.authorБрюханова, Н. О.-
dc.contributor.authorМельниченко, О. О.-
dc.date.accessioned2018-06-18T11:26:35Z-
dc.date.available2018-06-18T11:26:35Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСучасний підхід до визначення та формування основних складових освітньої програми підготовки фахівців за спеціальністю 015 "Професійна освіта (за спеціалізаціями)" / О. Е. Коваленко, Д. В. Коваленко, Н. О. Брюханова, О. О. Мельниченко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2017. - № 56-57. - С. 6-18.-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5710-
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблему розробки освітніх програм нового покоління, які покликані враховувати тенденції європейської освіти, сучасні вимоги вітчизняних роботодавців, а також забезпечити необхідну якість вищої освіти. Розроблення та впровадження таких програм стало не тільки вимогою часу, але й, враховуючи надання українським закладам вищої освіти значних прав у цьому питанні, можливістю виявити творчий підхід до формування змісту освіти та відбити власну специфіку й досвід підготовки кадрів. На підґрунті теорії змісту освіти В. С. Ледньова, яка отримала свій подальший розвиток у наукових працях О. Е. Коваленко та Н. О. Брюханової, аналізу основоположних документів Європейського простору вищої освіти, праць вітчизняних науковців, в яких узагальнено міжнародний та український досвід створення сучасних освітніх програм, розроблено підхід до визначення змісту та цілі освіти, засобів та способів аналізу досягнення цієї цілі. Розроблено етапи формування основних складових освітньої програми, розглянуто деякі особливості виконання кожного з цих етапів, а саме: визначення професійного призначення та умов використання майбутнього фахівця в галузі, визначення переліку програмних компетентностей фахівця та компонентів освітньої програми, визначення результатів навчання, які зможуть забезпечити об’єктивне діагностування сформованості програмних компетентностей. Подальші дослідження цього питання передбачають експериментальну перевірку та оцінку рівня забезпечення якості підготовки фахівців в Українській інженерно-педагогічній академії за розробленими згідно із запропонованим підходом освітніми програмами.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectосвітня програмаuk_UA
dc.subjectзміст освітиuk_UA
dc.subjectкомпетентностіuk_UA
dc.subjectкомпоненти освітньої програмиuk_UA
dc.subjectрезультати навчанняuk_UA
dc.subjectпрофесійне призначенняuk_UA
dc.subjectфункції діяльностіuk_UA
dc.subjectструктура професійної діяльностіuk_UA
dc.subjectпсихологічна структура особистостіuk_UA
dc.titleСУЧАСНИЙ ПІДХІД ДО ВИЗНАЧЕННЯ ТА ФОРМУВАННЯ ОСНОВНИХ СКЛАДОВИХ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ 015 «ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА (ЗА СПЕЦІАЛІЗАЦІЯМИ)»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Коваленко О. Е., Коваленко Д.В., Брюханова Н. О., Мельниченко О. О..pdf398,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.