Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5699
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГоголь, І.О.-
dc.date.accessioned2018-06-18T11:03:29Z-
dc.date.available2018-06-18T11:03:29Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5699-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано зміст поняття «культура професійного спілкування» маркетологів у контексті їх професійної діяльності. Для визначення цього поняття розглянуто зміст споріднених понять «культура», «спілкування», «культура спілкування», «комунікативна культура». Надано характеристику особливостей професійної діяльності маркетолога, конкретизовано його професійні функції: аналітична, виробнича, збутова, управління і контролю. Показано, що професійна діяльність маркетолога має суб’єктсуб’єктний характер і будується на професійні взаємодії, ефективність якої залежить від культури професійного спілкування фахівця. На основі узагальнення результатів досліджень було визначено, що культура професійного спілкування маркетолога – це особистісна інтегративна характеристика, яка забезпечує професійну суб’єкт-суб’єктну взаємодію маркетолога зі споживачами маркетингових послуг, що обумовлено потребами маркетингової діяльності й спрямована на досягнення позитивного результату. Конкретизовано перелік суб’єктів професійного спілкування фахівця-маркетологаuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectкультураuk_UA
dc.subjectспілкуванняuk_UA
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk_UA
dc.subjectпрофесійне спілкуванняuk_UA
dc.subjectкультура професійного спілкуванняuk_UA
dc.subjectмаркетологuk_UA
dc.titleДО ЗМІСТУ ПОНЯТТЯ «КУЛЬТУРА ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ» МАРКЕТОЛОГАuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Гоголь І.О..pdf460,64 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.