Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5687
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧорнобрива, Н. В.-
dc.date.accessioned2018-06-15T08:50:51Z-
dc.date.available2018-06-15T08:50:51Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЧорнобрива Н. В. Роль мотивації у формуванні готовності майбутніх фельдшерів до професійної діяльності / Н. В. Чорнобрива // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2017. - № 56-57. - С. 297-302.-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5687-
dc.description.abstractУ статті розглянуто поняття мотивації та етапи її формування: виникнення потреб; розробка стратегії та пошук шляхів задоволення потреб; визначення тактики діяльності та поетапне здійснення дій; задоволення потреб і отримання матеріальної чи духовної винагороди. Виокремлено такі групи мотивів, що необхідні для формування готовності майбутнього фахівця: соціальні, пізнавальні, професійні, мотиви особистої зацікавленості та подано їхню характеристику. Висвітлено точку зору науковців на трактування поняття «професійна мотивація». Визначено етапи підвищення мотивації майбутніх фельдшерів до професійної діяльності: підвищення особистісної мотивації на зростання рівня фахової діяльності; створення позитивної мотиваційної установки на професійну діяльність; здійснення активізації підвищення інтересу до професійної діяльності; формування високої мотивації до особистісного та фахового саморозвитку. Впроваджувалися вказані етапи шляхом створення позитивної орієнтації на професійну практичну діяльність (тренінг «Я – майбутній фахівець»), створення ситуацій самоаналізу теоретичної готовності та оцінювання своєї практичної готовності (тренінг «Я крокую до професійної майстерності»), створення ситуацій успіху на основі професійних досягнень як у навчальній, так і в практичній діяльності (тренінгова імітаційна гра «Крок до успіху»); створення позитивної мотиваційної установки на професійну діяльність (тренінгова грапраця «Твій професійний вибір»); здійснення формування позитивного інтересу до професійної підготовки та високої мотивації до особистісного розвитку шляхом закріплення ситуацій успіху під час виробничої практики та позитивного результату щодо зростання рівня професійної компетентності (методика «Мотиви оволодіння професією» (в модифікації А. Реана)uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмайбутні фельдшериuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectпрофесійна мотиваціяuk_UA
dc.subjectфахова діяльністьuk_UA
dc.subjectпідготовкаuk_UA
dc.subjectготовністьuk_UA
dc.titleРОЛЬ МОТИВАЦІЇ У ФОРМУВАННІ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ФЕЛЬДШЕРІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
©Чорнобрива Н. В..pdf626,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.