Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5687
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чорнобрива, Н. В. | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-15T08:50:51Z | - |
dc.date.available | 2018-06-15T08:50:51Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Чорнобрива Н. В. Роль мотивації у формуванні готовності майбутніх фельдшерів до професійної діяльності / Н. В. Чорнобрива // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2017. - № 56-57. - С. 297-302. | - |
dc.identifier.uri | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5687 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто поняття мотивації та етапи її формування: виникнення потреб; розробка стратегії та пошук шляхів задоволення потреб; визначення тактики діяльності та поетапне здійснення дій; задоволення потреб і отримання матеріальної чи духовної винагороди. Виокремлено такі групи мотивів, що необхідні для формування готовності майбутнього фахівця: соціальні, пізнавальні, професійні, мотиви особистої зацікавленості та подано їхню характеристику. Висвітлено точку зору науковців на трактування поняття «професійна мотивація». Визначено етапи підвищення мотивації майбутніх фельдшерів до професійної діяльності: підвищення особистісної мотивації на зростання рівня фахової діяльності; створення позитивної мотиваційної установки на професійну діяльність; здійснення активізації підвищення інтересу до професійної діяльності; формування високої мотивації до особистісного та фахового саморозвитку. Впроваджувалися вказані етапи шляхом створення позитивної орієнтації на професійну практичну діяльність (тренінг «Я – майбутній фахівець»), створення ситуацій самоаналізу теоретичної готовності та оцінювання своєї практичної готовності (тренінг «Я крокую до професійної майстерності»), створення ситуацій успіху на основі професійних досягнень як у навчальній, так і в практичній діяльності (тренінгова імітаційна гра «Крок до успіху»); створення позитивної мотиваційної установки на професійну діяльність (тренінгова грапраця «Твій професійний вибір»); здійснення формування позитивного інтересу до професійної підготовки та високої мотивації до особистісного розвитку шляхом закріплення ситуацій успіху під час виробничої практики та позитивного результату щодо зростання рівня професійної компетентності (методика «Мотиви оволодіння професією» (в модифікації А. Реана) | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | майбутні фельдшери | uk_UA |
dc.subject | мотивація | uk_UA |
dc.subject | професійна мотивація | uk_UA |
dc.subject | фахова діяльність | uk_UA |
dc.subject | підготовка | uk_UA |
dc.subject | готовність | uk_UA |
dc.title | РОЛЬ МОТИВАЦІЇ У ФОРМУВАННІ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ФЕЛЬДШЕРІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
©Чорнобрива Н. В..pdf | 626,03 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.