Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5650
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСоколюк, О.В.-
dc.date.accessioned2018-03-19T10:57:41Z-
dc.date.available2018-03-19T10:57:41Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5650-
dc.description.abstractУ статті розглянуто та проаналізовано визначення різними науковцями терміну «оздоровча рухова активність». Методом аналізу досліджено різність понять моніторингу фізичного розвитку та моніторингу оздоровчої рухової активності. Проаналізовано основні аспекти моніторингу розвитку оздоровчої рухової активності (ОРА) майбутніх викладачів фізичного виховання. Надано визначення поняття «моніторинг розвитку оздоровчої рухової активності». Визначено ступінь необхідності ОРА. Автор приходить до висновку, що моніторинг розвитку оздоровчо-рухової активності майбутніх учителів фізичного виховання – це науково обґрунтована, неперервна, діагностико-прогностична комплексна система збору, зберігання, аналізу і розповсюдження інформації про фізичний розвиток та його роль у фаховій підготовці майбутніх учителів фізичного виховання на основі їх відповідності визначеним цілям та отриманим результатам (комплексне відстеження розвитку за всіма показниками фахової підготовки).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleАНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ МОНІТОРИНГУ РОЗВИТКУ ОЗДОРОВЧОЇ РУХОВОЇ АКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
44.pdf.pdf325 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.