Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5643Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Рудевіч, Н.В. | - |
| dc.date.accessioned | 2018-03-19T10:46:40Z | - |
| dc.date.available | 2018-03-19T10:46:40Z | - |
| dc.date.issued | 2017 | - |
| dc.identifier.citation | Рудевіч Н. В. Критерії та показники ефективності методичної системи професійної підготовки майбутніх інженерів з автоматизації енергосистем та основі каузального навчання / Н. В. Рудевіч // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2017. - № 54-55. - С. 301-309. | - |
| dc.identifier.uri | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5643 | - |
| dc.description.abstract | У статті розроблено систему критерії та показників ефективності методичної системи професійної підготовки майбутніх інженерів з автоматизації енергосистем на основі каузального навчання. Визначено, що головними критеріями ефективності є критерії сформованості проектної, експлуатаційної, науково-дослідної та управлінської компетентностей. Показано, що другим ієрархічним рівнем у системі критеріїв та показників ефективності методичної системи професійної підготовки майбутніх інженерів з автоматизації енергосистем на основі каузального навчання є групи показників сформованості професійних знань і умінь та групи показників сформованості професійно важливих якостей для чотирьох видів діяльності. Групи показників сформованості професійних знань і умінь для чотирьох видів діяльності повинні складатися з показників сформованості знань та показників сформованості умінь. Групи показників сформованості професійно важливих якостей для чотирьох видів діяльності повинні складатися з груп показників сформованості когнітивних, мотиваційно-цільових, емоційно-вольових, організаційно-комунікативних, загальнолюдських якостей, які в свою чергу будуть включати показники сформованості окремих якостей. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk | uk_UA |
| dc.title | КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ ЕФЕКТИВНОСТІ МЕТОДИЧНОЇ СИСТЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ З АВТОМАТИЗАЦІЇ ЕНЕРГОСИСТЕМ ТА ОСНОВІ КАУЗАЛЬНОГО НАВЧАННЯ | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 37.pdf.pdf | 346,99 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.