Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5635Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Брославська, Г. М. | - |
| dc.date.accessioned | 2018-03-19T10:33:48Z | - |
| dc.date.available | 2018-03-19T10:33:48Z | - |
| dc.date.issued | 2017 | - |
| dc.identifier.citation | Брославська Г. М. Теоретичне обґрунтування структурно-функціональної моделі формування інструментальних компетентностей майбутніх учителів математики та фізики у процесі професійної підготовки / Г. М. Брославська // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2017. - № 54-55. - С. 233-241. | - |
| dc.identifier.uri | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5635 | - |
| dc.description.abstract | У статті запропоновано авторську структурно-функціональна модель формування інструментальних компетентностей майбутніх учителів математики та фізики у процесі професійної підготовки. На основі аналізу науково-методичних наукових доробків вітчизняних науковців та проведеному опитуванню респондентів визначено, що розроблена структурно-функціональна модель формування інструментальних компетентностей майбутніх учителів математики та фізики у процесі професійної підготовки включає три взаємопов’язані блоки: методологічно-цільовий (соціальне замовлення, завдання, методологічні підходи, принципи, функції формування ІК МВМФ), змістовно-діяльнісний (компоненти структури формування ІК МВМФ у процесі професійної підготовки, об’єкт, суб’єкти методи, форми, засоби та періоди формування ІК МВМФ у процесі професійної підготовки) та результативний (критерії, показники та рівні формування ІК МВМФ у процесі професійної підготовки й діагностичний інструментарій для визначення ефективності формування даних компетентностей). Автором обґрунтовано, що результатом взаємодії даних блоків структурно-функціональної моделі є досягнення мети, а саме: сформовані ІК МВМФ у процесі професійної підготовки. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk | uk_UA |
| dc.title | ТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ МОДЕЛІ ФОРМУВАННЯ ІНСТРУМЕНТАЛЬНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ТА ФІЗИКИ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 29.pdf.pdf | 348,62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.