Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5622
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шапошник, А. М. | - |
dc.contributor.author | Лазарєва, Т. А. | - |
dc.date.accessioned | 2018-03-19T10:19:38Z | - |
dc.date.available | 2018-03-19T10:19:38Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Шапошник А. М. Формування концептуальної моделі поняття "обладнання хімічної технології" / А. М. Шапошник, Т. А. Лазарєва // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2017. - № 54-55. - С. 124-134. | - |
dc.identifier.uri | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5622 | - |
dc.description.abstract | В статті розглянуто питання формування понятійного мислення у майбутніх фахівців хімічної галузі. Визначено, що понятійне мислення може бути розглянуто як зміст, так і спосіб мислення. Встановлено три види понятійних здатностей, а саме семантичні, категоріальні та концептуальні здатності, формування та розвиток яких створює умови для сучасної професійної підготовки майбутніх фахівців хімічної галузі. Теоретично обґрунтовано та розроблено концептуальну модель поняття «Обладнання», яке використовують у хімічних технологіях. Для визначення множини ознак обладнання можуть бути застосовані контрольні питання. Теоретично обґрунтовано множину ознак призначення обладнання для проведення механічних та гідромеханічних, теплових та холодильних процесів, хімічних та масообмінних процесів. Встановлено ієрархічну множину ознак складу та будови обладнання, а саме множину ознак поняття «джерело руху», «живильний пристрій», «передавальний механізм», «виконавчий механізм», «робочий орган», «засіб керування», «засіб регулювання», «засіб захисту», «засіб сигналізації», «пристрій безпеки експлуатації». Обґрунтовано розробку множини ознак механізму та принципу дії обладнання. Визначено ознаки характеристик, критеріїв та параметрів обладнання, а саме геометричні, фізико-механічні, конструкторсько-технологічні, надійності та довговічності, енергетичні, експлуатаційні, економічні, стандартизації та уніфікації, транспортабельності та зберігання, екологічні, безпеки, естетичні та ергономічні, які враховують при виборі обладнання у хімічних технологіях. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка майбутніх фахівців хімічної галузі | uk_UA |
dc.subject | розвиток понятійних здатностей | uk_UA |
dc.title | ФОРМУВАННЯ КОНЦЕПТУАЛЬНОЇ МОДЕЛІ ПОНЯТТЯ «ОБЛАДНАННЯ ХІМІЧНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ» | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
16.pdf.pdf | 373,47 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.