Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5619
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пермінова, А.В. | - |
dc.date.accessioned | 2018-03-19T10:09:35Z | - |
dc.date.available | 2018-03-19T10:09:35Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Пермінова А. В. Модель удосконалення розвитку управлінської компетенції завідувача кафедри / А. В. Пермінова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2017. - № 54-55. - С. 102-108. | - |
dc.identifier.uri | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5619 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються актуальність, особливості, компоненти та структурні елементи моделі розвитку управлінських компетенцій завідувача кафедри. Проаналізовані і представлені ключові поняття, а саме: компетентнісна модель, компетенції. Враховуючи основні принципи та правила, яких необхідно дотримуватися при складанні моделі компетенцій, які забезпечать успіх у розробці та реалізації нової моделі. Наведено етапи розробки моделі (перший етап – аналіз діяльності науково-педагогічного працівника і посаду, яку він обіймає; другий етап – аналіз і обробка отриманих даних щодо стратегії розвитку навчального закладу; третій етап – підготовка посадових інструкцій; четвертий етап – розробка моделі компетенцій, з обов'язковим описом кожної компетенції, а також визначення позитивних і негативних поведінкових індикаторів). Запропоновано враховувати не тільки принципи, правила й етапи, а також упровадження та систематизацію HR-процедур, створення єдиного підходу до добору, просування і мотивації ключових співробітників). Наведено модель удосконалення розвитку управлінських компетенцій завідувача кафедри, що складається з чотирьох основних компонентів (теоретико-методичний; практико-пізнавальний; організаційно-технологічний; професійно-особистісний) та їх структурних елементів (сукупне управлінське знання; навчальний процес шляхом підвищення кваліфікації; управлінська діяльність завідувача кафедри; професійно-особистісні якості завідувача кафедри, що надає можливість для їх системного, цілеспрямованого, логічного й послідовного застосування в управлінській діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | модель удосконалення розвитку управлінської компетенції | uk_UA |
dc.subject | модель компетенцій | uk_UA |
dc.title | МОДЕЛЬ УДОСКОНАЛЕННЯ РОЗВИТКУ УПРАВЛІНСЬКОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ЗАВІДУВАЧА КАФЕДРИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
13.pdf.pdf | 322,86 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.