Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5610
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБурбига, В. А.-
dc.date.accessioned2018-03-19T09:54:45Z-
dc.date.available2018-03-19T09:54:45Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationБурбига В. А. Особистісно-орієнтоване навчання як парадигма підготовки майбутніх інженерів-педагогів / В. А. Бурбига // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2017. - № 54-55. - С. 18-26.-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5610-
dc.description.abstractСтаття присвячена одній із важливих психолого-педагогічних проблем – теоретичному обґрунтуванню особливостей застосування особистісно-орієнтованого навчання в процесі підготовки майбутніх інженерів-педагогів до педагогічної діяльності. У статті доведено, що орієнтація на розвиток інженера-педагога як особистості, індивідуальності й активного суб’єкта професійної діяльності може бути реалізована лише на гуманістично-демократичних засадах педагогічної діяльності викладача вищої школи, яка все більше набуває характеру діалогу, співпраці, співтворчості з переважаючим взаємозацікавленим обміном особистісним баченням студентів і досвідом викладача. Така організація професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів отримала назву особистісно-орієнтованої. У статті зазначається, що в найбільш загальному вигляді мету особистісно-орієнтованої професійної підготовки в інженерно-педагогічному навчальному закладі можна визначити як створення таких умов, які б сприяли розвиткові особистісних якостей студентів при засвоєнні компонентів змісту освіти. Організація навчального процесу на особистісно-орієнтованих засадах має створити в інженерно-педагогічному навчальному закладі умови для повноцінного розвитку функцій, важливих для організації педагогічного процесу ВНЗ. Звертається увага на те, що впровадження технологій особистісно-орієнтованого навчання потребує більшої віддачі викладача, щоб підготувати зміст навчального матеріалу, визначити види діяльності студентів, приготувати завдання на вибір, організувати різні форми роботи на занятті, враховуючи обсяг навчального матеріалу, рівень складності за навчальними можливостями групи, міру своєї допомоги їй, вміння відчувати кожного студента в аудиторії та поза нею. Але водночас особистісно-орієнтовані заняття − це цінний перспективний досвід педагогічної науки, простір для творчості викладача та студента, поєднання різноманітних форм, методів навчання, потужних прийомів активізації пізнавальної діяльності учнів тощо.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectособистісно-орієнтоване навчанняuk_UA
dc.subjectтехнологіяuk_UA
dc.subjectрозвиток особистостіuk_UA
dc.subjectінженер-педагогuk_UA
dc.titleОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ЯК ПАРАДИГМА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.pdf.pdf253,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.