Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5577
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Григоров, О. В. | - |
dc.contributor.author | Окунь, А. О. | - |
dc.contributor.author | Лось, Є. О. | - |
dc.contributor.author | Grigorov, O. | - |
dc.contributor.author | Okun, A. | - |
dc.contributor.author | Los Ye. | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-22T09:45:11Z | - |
dc.date.available | 2017-11-22T09:45:11Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Григоров О. В. Розв’язання задачі керування краном за допомогою методу функції керованості / О. В. Григоров, А. О. Лось Є. О. Окунь // Машинобудування : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2017. - № 19. - С. 18-28. | - |
dc.identifier.uri | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5577 | - |
dc.description.abstract | Продуктивність, надійність а також зручність експлуатації кранів багато в чому залежать від коливань підвішеного на гнучкому підвісі вантажу. Одним з важливих резервів підвищення ефективності роботи крана є оптимізація перехідних режимів руху вантажного візка (розгін/гальмування). У роботі розглядається модель руху «візок – вантаж» для мостового крана в задачі оптимального керування. Показано, що вихідна задача переміщення вантажу з деякої початкової точки в задану точку, в котрій система буде знаходитися в стані спокою, за кінцевий час та при наявності обмежень на керування, еквівалентна задачі локальної нуль-керованості для цієї системи. Представлено конструктивне рішення цієї задачі з використанням метода синтезу інерційних керувань – розвиток методу функції керованості. Досліджується задача побудови обмеженого керування, яке переводить систему з однієї заданої точки в іншу. Приводяться і обговорюються результати застосування у вигляді декількох різних алгоритмів розв’язання задачі за допомогою методу функції керованості, а також результати роботи програм, які реалізують ці алгоритми, і аналіз труднощів, що виникають, та шляхів їх вирішення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | метод функції керованості | - |
dc.subject | модель «візок–вантаж» | - |
dc.subject | коливання вантажу | - |
dc.subject | оптимальне керування | - |
dc.subject | синтез інерційних керувань | - |
dc.subject | the controllability function method | - |
dc.subject | “trolley–cargo” movement model | - |
dc.subject | cargo oscillations | - |
dc.subject | optimal control | - |
dc.subject | the inertial control synthesis method | - |
dc.title | РОЗВ’ЯЗАННЯ ЗАДАЧІ КЕРУВАННЯ КРАНОМ ЗА ДОПОМОГОЮ МЕТОДУ ФУНКЦІЇ КЕРОВАНОСТІ | uk_UA |
dc.title.alternative | A solution of a problem of optimal crane control using the controllability function method | - |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Машинобудування (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Григоров О. В., Окунь А. О. Лось Є. О._1.pdf | 1,8 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.