Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5577
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГригоров, О. В.-
dc.contributor.authorОкунь, А. О.-
dc.contributor.authorЛось, Є. О.-
dc.contributor.authorGrigorov, O.-
dc.contributor.authorOkun, A.-
dc.contributor.authorLos Ye.-
dc.date.accessioned2017-11-22T09:45:11Z-
dc.date.available2017-11-22T09:45:11Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationГригоров О. В. Розв’язання задачі керування краном за допомогою методу функції керованості / О. В. Григоров, А. О. Лось Є. О. Окунь // Машинобудування : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2017. - № 19. - С. 18-28.-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5577-
dc.description.abstractПродуктивність, надійність а також зручність експлуатації кранів багато в чому залежать від коливань підвішеного на гнучкому підвісі вантажу. Одним з важливих резервів підвищення ефективності роботи крана є оптимізація перехідних режимів руху вантажного візка (розгін/гальмування). У роботі розглядається модель руху «візок – вантаж» для мостового крана в задачі оптимального керування. Показано, що вихідна задача переміщення вантажу з деякої початкової точки в задану точку, в котрій система буде знаходитися в стані спокою, за кінцевий час та при наявності обмежень на керування, еквівалентна задачі локальної нуль-керованості для цієї системи. Представлено конструктивне рішення цієї задачі з використанням метода синтезу інерційних керувань – розвиток методу функції керованості. Досліджується задача побудови обмеженого керування, яке переводить систему з однієї заданої точки в іншу. Приводяться і обговорюються результати застосування у вигляді декількох різних алгоритмів розв’язання задачі за допомогою методу функції керованості, а також результати роботи програм, які реалізують ці алгоритми, і аналіз труднощів, що виникають, та шляхів їх вирішення.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectметод функції керованості-
dc.subjectмодель «візок–вантаж»-
dc.subjectколивання вантажу-
dc.subjectоптимальне керування-
dc.subjectсинтез інерційних керувань-
dc.subjectthe controllability function method-
dc.subject“trolley–cargo” movement model-
dc.subjectcargo oscillations-
dc.subjectoptimal control-
dc.subjectthe inertial control synthesis method-
dc.titleРОЗВ’ЯЗАННЯ ЗАДАЧІ КЕРУВАННЯ КРАНОМ ЗА ДОПОМОГОЮ МЕТОДУ ФУНКЦІЇ КЕРОВАНОСТІuk_UA
dc.title.alternativeA solution of a problem of optimal crane control using the controllability function method-
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Машинобудування (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Григоров О. В., Окунь А. О. Лось Є. О._1.pdf1,8 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.