Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5569
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛіпейко, В. Ф.-
dc.contributor.authorМасловська, Ю. С.-
dc.contributor.authorЧувпило, Р. І.-
dc.contributor.authorЧувпило, О. О.-
dc.date.accessioned2017-10-23T09:59:06Z-
dc.date.available2017-10-23T09:59:06Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationОсобливості викладання історії в спеціальних навчальних закладах / В. Ф. Ліпейко, Ю. С. Масловська, Р. І. Чувпило, О. О. Чувпило // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2016. - № 52-53. - С. 302-308.-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5569-
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу психологічних особливостей викладання історії у спеціальних навчальних закладах та процесу підготовки майбутніх випускників до вступу у вищі навчальні заклади. Актуальність дослідження пов’язана з процесом удосконалення методик викладання. Застосовуються як загальнонаукові (аналіз, синтез, дедукція, індукція, конкретизація), так і спеціальні педагогічні, нейропсихологічні та дидактичні методи. В результаті роботи вивчені нейропсихологічні властивості засвоєння інформації підлітками, залежність навчального процесу від нейрофізіології. Показані властивості пам’яті, засоби її тренування та вдосконалення. Рекомендовано приділяти увагу розвитку емоційного центру мозку, що безпосередньо пов’язаний із тривалою пам’яттю. Автори виокремлюють ряд чинників, що сприяють розвитку пам’яті, пропонують дидактичні методи її тренування. Розглядається роль позакласних заходів у процесі підвищення інтересу до предмету та розширення світогляду вихованців. Розглянуто практичні методи стимулювання психічних процесів: дидактичні ігри, конкурси, замальовки, застосування класичної музики, проведення масових заходів під час викладання історії. Автори доходять висновку, що лише комплексне застосування педагогічних та психологічних методів, врахування індивідуальності дитини здатне принести результат.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectпедагогікаuk_UA
dc.subjectнейропсихологіяuk_UA
dc.subjectдидактичні методиuk_UA
dc.subjectрозвиток пам’ятіuk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ІСТОРІЇ В СПЕЦІАЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
39 Ліпейко В.Ф., Масловська Ю.С., Чувпило Р.І., Чувпило О.О..pdf473,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.