Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5569
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ліпейко, В. Ф. | - |
dc.contributor.author | Масловська, Ю. С. | - |
dc.contributor.author | Чувпило, Р. І. | - |
dc.contributor.author | Чувпило, О. О. | - |
dc.date.accessioned | 2017-10-23T09:59:06Z | - |
dc.date.available | 2017-10-23T09:59:06Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Особливості викладання історії в спеціальних навчальних закладах / В. Ф. Ліпейко, Ю. С. Масловська, Р. І. Чувпило, О. О. Чувпило // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2016. - № 52-53. - С. 302-308. | - |
dc.identifier.uri | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5569 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена аналізу психологічних особливостей викладання історії у спеціальних навчальних закладах та процесу підготовки майбутніх випускників до вступу у вищі навчальні заклади. Актуальність дослідження пов’язана з процесом удосконалення методик викладання. Застосовуються як загальнонаукові (аналіз, синтез, дедукція, індукція, конкретизація), так і спеціальні педагогічні, нейропсихологічні та дидактичні методи. В результаті роботи вивчені нейропсихологічні властивості засвоєння інформації підлітками, залежність навчального процесу від нейрофізіології. Показані властивості пам’яті, засоби її тренування та вдосконалення. Рекомендовано приділяти увагу розвитку емоційного центру мозку, що безпосередньо пов’язаний із тривалою пам’яттю. Автори виокремлюють ряд чинників, що сприяють розвитку пам’яті, пропонують дидактичні методи її тренування. Розглядається роль позакласних заходів у процесі підвищення інтересу до предмету та розширення світогляду вихованців. Розглянуто практичні методи стимулювання психічних процесів: дидактичні ігри, конкурси, замальовки, застосування класичної музики, проведення масових заходів під час викладання історії. Автори доходять висновку, що лише комплексне застосування педагогічних та психологічних методів, врахування індивідуальності дитини здатне принести результат. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | педагогіка | uk_UA |
dc.subject | нейропсихологія | uk_UA |
dc.subject | дидактичні методи | uk_UA |
dc.subject | розвиток пам’яті | uk_UA |
dc.title | ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ІСТОРІЇ В СПЕЦІАЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
39 Ліпейко В.Ф., Масловська Ю.С., Чувпило Р.І., Чувпило О.О..pdf | 473,35 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.