Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5566
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЖаботинська, Н.В.-
dc.contributor.authorКіреєв, І.В.-
dc.contributor.authorПеремот, С.Д.-
dc.date.accessioned2017-10-23T09:53:16Z-
dc.date.available2017-10-23T09:53:16Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5566-
dc.description.abstractВимога системного засвоєння навчального матеріалу та недостатність встановлених міждисплінарних та міжтемних зв’язків, урахування психологічних та соціо-демографічних характеристик студентів, наявної матеріально-технічної бази утворюють те протиріччя, яке обумовлює наявність проблеми удосконалення викладання дисципліни «Перша долікарська допомога» студентам Національного фармацевтичного університету. Метою дослідження було теоретичне обґрунтування та розробка методики актуалізації базових знань студентів у процесі вивчення дисципліни «Перша долікарська допомога». Особливість розробленої моделі полягала у тому, що на вибір технологій впливає не тільки зміст цієї нової теми, а вимоги формування системного знання, які враховують і базовий зміст підготовки. За результатами експерименту було визначено підвищення навчальної успішності студентів, а викладач отримав необхідну інформацію про контингент студентів, що дозволило йому найбільш ефективно виконувати поставлені навчальні завдання. Реалізація розробленої методики в навчальному процесі вдосконалить викладання дисципліни «Перша долікарська допомога»uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectактуалізація базових знань студентівuk_UA
dc.subjectперша долікарська допомогаuk_UA
dc.titleАКТУАЛІЗАЦІЯ БАЗОВИХ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ПЕРША ДОЛІКАРСЬКА ДОПОМОГА»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
36 Жаботинська Н.В., Кіреєв І.В., Перемот С.Д..pdf443,17 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.