Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5563
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Демент, М. О. | - |
dc.date.accessioned | 2017-10-23T09:47:18Z | - |
dc.date.available | 2017-10-23T09:47:18Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Демент М. О. Формування у курсанта ДСНС України ціннісного ставлення до професійної діяльності / М. О. Демент // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2016. - № 52-53. - С. 364-373. | - |
dc.identifier.uri | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5563 | - |
dc.description.abstract | У роботі розкрито формування ціннісного ставлення курсанта ДСНС України до професійної діяльності. У роботі використовувався комплекс методів теоретичного дослідження: порівняльний аналіз наукової, навчально-методичної та військової літератури з метою визначення стану розробленості проблеми дослідження; аналіз нормативної документації щодо організації навчально-виховного процесу ВНЗ ДСНС України з метою визначення сутності педагогічного стимулювання ціннісного ставлення курсанта до професійної діяльності як основи формування такого ставлення; класифікація та систематизація різних поглядів на проблему обґрунтування сучасних напрямів і шляхів педагогічного стимулювання у курсантів ціннісного ставлення до професійної діяльності. Основні результати роботи полягають у визначенні поняття «педагогічне стимулювання» курсанта до професійної діяльності та основних засобів педагогічного стимулювання, аналізі засад розуміння терміну «ціннісного ставлення» курсанта до професії, з’ясування основних напрямів і шляхів педагогічного стимулювання у курсантів ціннісного ставлення до професійної діяльності. Результатом проведеного дослідження є запропонована автором система засобів педагогічного стимулювання ціннісного ставлення до професійної діяльності, а саме організаційно-діяльнісні й інноваційні ділові ігри, диспути, тренінгові методики, які формують ціннісне ставлення до професійної діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | формування | uk_UA |
dc.subject | ціннісне ставлення | uk_UA |
dc.subject | професійна діяльність | uk_UA |
dc.subject | педагогічна умова | uk_UA |
dc.subject | майбутній офіцер | uk_UA |
dc.subject | ділова гра | uk_UA |
dc.title | ФОРМУВАННЯ У КУРСАНТА ДСНС УКРАЇНИ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
46 Демент М. О..pdf | 553,81 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.