Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5560
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДобровольська, А. М.-
dc.date.accessioned2017-10-23T09:41:25Z-
dc.date.available2017-10-23T09:41:25Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5560-
dc.description.abstractУ статті акцентовано увагу на понятті «професійна мотивація». Схарактеризовано професійно-зорієнтовані мотиви, присутні в процесі формування інформаційно-технологічної компетентності (ІТ-компетентності) майбутніх лікарів і провізорів під час навчання дисциплінам природничо-наукової підготовки (ДПНП). Розроблено методику оцінювання рівнів професійної мотивації майбутніх фахівців у процесі формування їх ІТ-компетентності під час навчання ДПНП, яка передбачає анкетне опитування суб’єктів освітнього процесу за сформульованими запитаннями та реалізацію алгоритму оцінювання його результатів з використанням відповідних статистичних методів. У межах розробленої методики проведено анкетне опитування суб’єктів дослідження, а також оцінено його результати за передбаченим алгоритмом. Доведено, що процес формування ІТ-компетентності під час навчання ДПНП з використання розроблених посібників є визначальним для розвитку професійної мотивації майбутніх лікарів і провізорів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectанкетне опитуванняuk_UA
dc.subjectІТ-компетентністьuk_UA
dc.subjectметодикаuk_UA
dc.subjectпрофесійна мотиваціяuk_UA
dc.titleРОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ МОТИВАЦІЇ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ ПРОВІЗОРІВ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ІТ-КОМПЕТЕНТНОСТІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
43 Добровольська А. М..pdf914,04 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.