Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5556
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дубовець, О.М. | - |
dc.contributor.author | Рубан, Н.П. | - |
dc.date.accessioned | 2017-10-23T09:34:44Z | - |
dc.date.available | 2017-10-23T09:34:44Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Дубовець О. М. Формування у студентів інженерного профілю умінь розв'язувати творчі завдання / О. М. Дубовець, Н. П. Рубан // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2016. - № 52-53. - С. 269-281. | - |
dc.identifier.uri | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5556 | - |
dc.description.abstract | В роботі висвітлено методику формування у студентів інженерного профілю умінь розв’язувати творчі завдання з модернізації існуючих об'єктів на основі відомого закону за яким працює об’єкт, що вдосконалюється не вдаючись до експериментальних досліджень. Запропонована методика реалізується на основі алгоритму. Працездатність методики показано на конкретних прикладах, а саме на засобах вимірювання – поплавкових рівнемірах. В якості базового закону обрано закон, на основі якого функціонує первинний перетворювач - чутливий елемент засобу вимірювання, а його вихідний сигнал перетворюється далі в конкретний результат вимірювання. Для вдосконалення об’єкта пропонується базовий закон перетворити до виду, коли у формулі закону виключені величини, які не вимірюються, а це забезпечить умови для виключення додаткових похибок в результатах автоматичного контролю і регулювання. За цієї умови студентам пропонується розробити схему об’єкту, її описати, зробити висновки та визначитипереваги і область його використання. Запропонована методика дозволить формувати у студентів творче мислення та вміння вирішувати творчі завдання не вимагаючи складних експериментальних установок, дозволить в індивідуальному і колективному режимі здійснювати пошук цільового продукту, представленого в формалізованому вигляді. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | творчі завдання | uk_UA |
dc.subject | студенти інженерного профілю | uk_UA |
dc.subject | творче мислення | uk_UA |
dc.subject | модернізація об'єктів | uk_UA |
dc.subject | експериментальні дослідження | uk_UA |
dc.subject | базовий закон | uk_UA |
dc.title | ФОРМУВАННЯ У СТУДЕНТІВ ІНЖЕНЕРНОГО ПРОФІЛЮ УМІНЬ РОЗВ’ЯЗУВАТИ ТВОРЧІ ЗАВДАННЯ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
35 Дубовець О.М., Рубан Н.П..pdf | 1,37 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.