Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5535
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКруглик, В.С.-
dc.contributor.authorОсадчий, В.В.-
dc.date.accessioned2017-10-23T07:17:20Z-
dc.date.available2017-10-23T07:17:20Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5535-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано навчальні плани підготовки фахівців із галузі знань 12 «Інформаційні технології» вищих навчальних закладів України. На їх основі були визначені та згруповані дисципліни в блоки (інформатичний, математичний, програмістський, електроніка, проект-менеджмент, мовний, практичний). Наведений перелік дисциплін із недостатньо висвітленим професійним компонентом. Із метою відбору доцільного змісту професійної підготовки розглянуто навчальні плани провідних зарубіжних університетів. На основі аналізу вітчизняних та зарубіжних навчальних програм були виділені дисципліни, що складають ядро підготовки майбутніх інженерів-програмістів. Для відображення логічних зв’язків між дисциплінами побудована мережна діаграма нормативної частини навчального плану. У досліджені визначені професійні компетентності, які формуються під час вивчення дисциплін, що становлять ядро професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectфахівці з інформаційних технологійuk_UA
dc.subjectінженери-програмістиuk_UA
dc.subjectнавчальні планиuk_UA
dc.subjectдисципліни професійної підготовкиuk_UA
dc.titleАНАЛІЗ ЗМІСТУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ІНЖЕНЕРІВ- ПРОГРАМІСТІВuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
14 Круглик В.С., Осадчий В.В..pdf563,66 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.