Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5517
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПолоцька, О.О.-
dc.date.accessioned2017-05-24T07:05:48Z-
dc.date.available2017-05-24T07:05:48Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5517-
dc.description.abstractОдним із базових чинників підготовки висококваліфікованих та суспільно відповідальних випускників університетів на сучасному етапі є дотриманя всіма учасниками освітнього процесу принципів академічної та наукової доброчесності. Незважаючи на значні зусилля, що за останні роки зробило суспільство в цілому та освітяни зокрема, на практиці ми все ще маємо численні випадки порушення зазначених принципів. У дослідженні робиться гіпотетичне припущення щодо однієї з причин порушень етики університетського товариства, а саме щодо недостаньої та фрагментарної інформованості студентів у питаннях принципів академічної та наукової етики. Для перевірки гіпотези було використано метод анонімного анкетування. Результатом дослідження стало виявлення недостатнього розуміння процесу створення умов для сталої системи академічної та наукової доброчесності, структури та змістового наповнення такої системи, її актантів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectетика, наукаuk_UA
dc.subjectнорми етичної поведінкиuk_UA
dc.subjectпорушення принципів академічної та наукової етикиuk_UA
dc.subjectпринципи академічної та наукової доброчесностіuk_UA
dc.subjectуніверситетuk_UA
dc.titleАНАЛІЗ СТАНУ ОБІЗНАНОСТІ СТУДЕНТІВ КЛАСИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ З ПИТАНЬ АКАДЕМІЧНОЇ ТА НАУКОВОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
49.pdf336,13 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.