Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5486
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кравченя, А. О. | - |
dc.date.accessioned | 2017-05-10T09:57:00Z | - |
dc.date.available | 2017-05-10T09:57:00Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Кравченя А. О. Теоретичні основи управління якістю професійної підготовки майбутніх учителів інформатики / А. О. Кравченя // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2016. - № 50-51. - С. 147-152. | - |
dc.identifier.uri | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5486 | - |
dc.description.abstract | У статті запропоновано авторську модель системи управління якістю професійною підготовкою майбутніх учителів інформатики. На основі аналізу науково-методичних та управлінських наукових доробків вітчизняних науковців та проведеному опитуванню респондентів визначено критерії управління якістю професійної підготовки майбутніх учителів інформатики: мотиваційно-ціннісний; когнітивно-професійний; організаційно- управлінський, охарактеризовано показники та запропоновано рівні (репродуктивний, конструктивний та креативний). Доведено, що для підвищення рівня результативності управління якістю професійної підготовки майбутніх учителів інформатики необхідно розробити модель системи управління якістю їх професійною підготовкою, яка включає п’ять взаємопов’язаних компонентів: пофесійно-змістовний, управлінський, організаційно- технологічний, діагностичий, регулятивний (за потребою). Єднальною ланкою для всіх компонентів системи виступають організаційно-педагогічні умови управління якістю професійної підготовки майбутніх учителів інформатики. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | критерії | uk_UA |
dc.subject | показники | uk_UA |
dc.subject | рівні | uk_UA |
dc.subject | управління | uk_UA |
dc.subject | майбутні учителі інформатики | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.title | ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
21.pdf | 465,67 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.