Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5485
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДрокіна, А. С.-
dc.date.accessioned2017-05-10T09:53:37Z-
dc.date.available2017-05-10T09:53:37Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5485-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема Інтернет-підтримки професійної підготовки майбутнього вчителя. Проведено аналіз професійно-орієнтованого Інтернет-середовища в системі підготовки майбутнього фахівця. Такий підхід до планування й організації навчального процесу дозволяє оптимізувати управління навчальним процесом і забезпечити якісну підготовку майбутнього учителя. Виявлено, що педагогічні веб-сайти можуть і повинні стати для сучасних педагогів одним з основних видів фахової інформації, необхідної для вдосконалення професійної діяльності. Визначено педагогічні завдання, які вирішуються при залученні майбутніх учителів до активного використання професійно-орієнтованого Інтернет- середовища для вдосконалення їхньої подальшої професійної діяльності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectІнформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectІнтернет-середовище,uk_UA
dc.subjectпедагогічні веб-сайти,uk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовка майбутніх учителівuk_UA
dc.titleПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНЕ ІНТЕРНЕТ-СЕРЕДОВИЩЕ В СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
20.pdf303,14 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.