Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5468
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБорова, Т. А.-
dc.date.accessioned2017-05-03T08:06:43Z-
dc.date.available2017-05-03T08:06:43Z-
dc.date.issued2016-05-05-
dc.identifier.citationБорова Т. А. Теоретико-методичні підходи до застосування електронного навчання у вищій школі / Т. А. Борова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2016. - № 50-51. - С. 8-18.-
dc.identifier.issn2074-8922-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5468-
dc.description.abstractУ статті подано обґрунтування концепції сталого розвитку, основних підходів (синергетичного, діяльнісного, компетентнісного, комунікативного, інформаційно- комунікаційного) та закономірностей електронного навчання у вищому навчальному закладі. Використано методи синтезу, актуалізації та систематизації зарубіжної та вітчизняної літератури з питань розвитку сучасної освіти із застосуванням електронного навчання у вищій школі, беручи до уваги процеси глобалізації. Проаналізовано сучасний етап розвитку інформаційного суспільства, де основою є освіта та знання. Висвітлено результати аналізу основних загальновизнаних дидактичних принципів навчання у межах електронного навчання. Виокремлено переваги та недоліки застосування електронного навчання в освітній діяльності вищих навчальних закладів. Визначено пріоритети змішаного навчання на сучасному етапі розвитку вищої освіти. Продемонстровано систему впливів електронного засобу навчання на освітній процес. Розглянуто форми спілкування, які є поширеними в електронному навчанні, зміну ролі керівника як лідера, викладача як фасілітатора, студента як суб’єкта навчання. Проаналізовані необхідні навички, які відносяться до розроблення електронних продуктів. Результатом дослідження є обґрунтування необхідних підходів та умов до ефективного застосування електронного навчання у вищих навчальних закладах, що дасть змогу підвищити якість підготовки фахівців нового покоління.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectінформаційне суспільствоuk_UA
dc.subjectелектронне навчанняuk_UA
dc.subjectконцепціїuk_UA
dc.subjectзакономірностіuk_UA
dc.subjectпринципиuk_UA
dc.subjectвищий навчальний закладuk_UA
dc.subjectзмішане навчанняuk_UA
dc.titleТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО НАВЧАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
3.pdf366,59 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.