Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5448
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сітак, І. В. | - |
dc.date.accessioned | 2017-04-06T09:20:36Z | - |
dc.date.available | 2017-04-06T09:20:36Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Сітак І. В. Методика створення системи завдань комп’ютерно-орієнтованого опанування майбутніми фахівцями з інформаційних технологій диференціальних рівнянь / І. В. Сітак // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2015. - № 48-49. - С. 286-295. | - |
dc.identifier.uri | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5448 | - |
dc.description.abstract | У статті запропоновано методичні рекомендації щодо систематизації завдань для комп’ютерно-орієнтованого опанування диференціальних рівнянь студентами спеціальності «Комп’ютерні науки та інформаційні технології». Проаналізовано підходи вітчизняних науковців до створення системи завдань із вищої математики для студентів технічних спеціальностей, розглянуто наявні системи навчання диференціальних рівнянь. Вдосконалено цілі навчання диференціальних рівнянь майбутніх фахівців з інформаційних технологій шляхом застосування математичного моделювання, дослідження стійкості розв’язків диференціальних рівнянь та систем рівнянь. З’ясовано принципи структурування змісту навчання з метою систематизації завдань, що мають забезпечити опанування майбутніми студентами спеціальності «Комп’ютерні науки та інформаційні технології» диференціальних рівнянь. Сформульовано вимоги до системи навчальних завдань, обґрунтовано доцільність використання професійно-орієнтованих завдань, що уможливлюють формування у студентів уміння математичного моделювання за допомогою диференціальних рівнянь. Систематизовано завдання за видами та ступенями складності. Запропоновано приклади розробленої системи завдань та комп’ютерно-орієнтований супровід організації їх розв’язування | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | фахівець з інформаційних технологій | uk_UA |
dc.subject | система завдань | uk_UA |
dc.subject | диференціальні рівняння | uk_UA |
dc.subject | комп’ютерно-орієнтований супровід | uk_UA |
dc.subject | професійно-орієнтовані завдання | uk_UA |
dc.title | МЕТОДИКА СТВОРЕННЯ СИСТЕМИ ЗАВДАНЬ КОМП’ЮТЕРНО- ОРІЄНТОВАНОГО ОПАНУВАННЯ МАЙБУТНІМИ ФАХІВЦЯМИ З ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДИФЕРЕНЦІАЛЬНИХ РІВНЯНЬ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
38.pdf | 542,65 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.