Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5443
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Без’язичний, В.Ф. | - |
dc.date.accessioned | 2017-04-06T07:54:13Z | - |
dc.date.available | 2017-04-06T07:54:13Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Без’язичний В. Ф. Розробка методики навчання дисципліни "Основи енерго- і ресурсозбереження" майбутніх інженерів-педагогів / В. Ф. Без’язичний // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2015. - № 48-49. - С. 242-251. | - |
dc.identifier.citation | Без’язичний В. Ф. Розробка методики навчання дисципліни "Основи енерго- і ресурсозбереження" майбутніх інженерів-педагогів / В. Ф. Без’язичний // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2015. - № 48-49. - С. 242-251. | - |
dc.identifier.uri | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5443 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто розв’язання проблеми підвищення якості навчання основ енерго- та ресурсозбереження майбутніх інженерів-педагогів шляхом теоретичного обґрунтування та практичного розроблення методики на основі інтегрованого змісту навчання з витрат ресурсів, витрат енергії та технологічних енергетичних процесів. Розроблено цілі навчання за напрямами розвитку діяльності у сфері енерго- і ресурсозбереження, які узгоджуються з нормативними вимогами існуючої законодавчої бази та відповідають компетентнісному підходу в навчанні. Розроблено модель змісту навчання майбутніх інженерів-педагогів основ енерго- і ресурсозбереження, яку побудовано на основі структурних зв’язків між ключовими складовими енерго- та ресурсовитрат, що детермінують напрями підготовки майбутніх фахівців. Аргументовано ефективність поєднання відомих класичних та перспективних методів навчання. Сформульовано вимогу до засобів навчання, які повинні інтегровано моделювати механічні, гідрогазодинамічні, теплові та електричні процеси, що є необхідним чинником формування технологічної, проектувальної, комунікативної та нормативно-правової професійних компетенцій. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | основи енерго- і ресурсозбереження | uk_UA |
dc.subject | інженер-педагог | uk_UA |
dc.subject | методика навчання | uk_UA |
dc.subject | зміст навчання | uk_UA |
dc.subject | витрати ресурсів | uk_UA |
dc.subject | витрати енергії | uk_UA |
dc.subject | технологічні енергетичні процеси | uk_UA |
dc.title | РОЗРОБКА МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ОСНОВИ ЕНЕРГО- І РЕСУРСОЗБЕРЕЖЕННЯ» МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ- ПЕДАГОГІВ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
33.pdf | 665,29 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.