Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5105
Title: | ВПЛИВ І РОЛЬ ІСТОРІЇ, СУЧАСНОГО СТАНУ ТА ПЕРСПЕКТИВ РОЗВИТКУ ЕЛЕКТРОТЕХНІКИ ПРИ ВИКЛАДАННІ ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН |
Authors: | Зорін, А.П. |
Keywords: | реформування вищої школи організація управління персоналом виробничи процеси галузева історія електротехничні дисицпліни викладання електротехніки |
Issue Date: | 8-Jul-2016 |
Abstract: | Сьогодні в умовах реформування вищої школи необхідно забезпечити підготовку фахівців, які могли б забезпечити вихід вітчизняної науки і техніки на світові рубежі. Для цього фахівцеві недостатньо володіти вузькопрофесійними знаннями. Він має бути усебічно освіченою, високо моральною особою, що володіє найсучаснішими методами організації й управління персоналом і виробничими процесами. У сучасному світі розвиток науки та техніки тісно пов'язаний з соціальними, економічними, історичними, екологічними процесами. Кожному викладачеві необхідно добре знати не лише сучасний стан конкретної галузі техніки, але й історію та перспективи її розвитку. Досвід поколінь показує, що треба добре знати минуле, щоб орієнтуватися в сьогоденні та передбачати майбутнє. Вивчення історії зародження ідей, соціальних причин розвитку наукових і технічних знань, зв'язку науки з виробництвом, показ процесів пошуку, подолання самих різних труднощів ради досягнення наукової істини має велике виховне значення, сприяє розвитку у студентів глибшого розуміння науково-технічних основ виробництва. Формування наукового світогляду на основі вивчення тієї або іншої області науки та техніки є найбільш природним і раціональним шляхом, що відповідає вимогам як діалектики, так і дидактики. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/5105 |
Appears in Collections: | Статті студентів, магістрів, аспірантів (Факультет МОП) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Zorin.docx | 12,95 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.