Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5091
Название: ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ ВНЗ ЯК ОСНОВА ЙОГО КОНКУРЕНТНОСПРОМОЖНОСТІ
Авторы: Сєрікова, О.С.
Ключевые слова: імідж
позитивний імідж
реформування системи ВНЗ
формування позитивного іміджу
Дата публикации: 6-июл-2016
Краткий осмотр (реферат): В умовах реформування системи вищої освіти навчальні заклади опинилися в ситуації, коли слід доводити свою необхідність, доцільність, перспективність, відповідність високим сучасним вимогам, які висуваються як абітурієнтами і студентами, так і роботодавцями. Як свідчить аналіз літературних джерел, у сучасному суспільстві необхідність формування іміджу навчального закладу обумовлена наступними причинами: - складна демографічна ситуація підсилює конкуренцію серед освітніх закладів однієї території в боротьбі за набір учнів і збереження контингенту; - сильний позитивний імідж полегшує доступ освітнього закладу до кращих ресурсів: фінансових, інформаційних, людських тощо;- маючи сформований позитивний імідж, освітній заклад за рівних умов стає привабливішим для педагогів, адже може забезпечити їм стабільність і соціальний захист, задоволеність працею і професійний розвиток; - стійкий позитивний імідж дає ефект придбання освітнім закладом певної сили, тобто створює запас довіри до всього, що відбувається в стінах закладу, зокрема й до інноваційних процесів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/5091
Располагается в коллекциях:Статті студентів, магістрів, аспірантів (Факультет МОП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Serikova.docx13,9 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.