Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5091
Назва: ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ ВНЗ ЯК ОСНОВА ЙОГО КОНКУРЕНТНОСПРОМОЖНОСТІ
Автори: Сєрікова, О.С.
Ключові слова: імідж
позитивний імідж
реформування системи ВНЗ
формування позитивного іміджу
Дата публікації: 6-лип-2016
Короткий огляд (реферат): В умовах реформування системи вищої освіти навчальні заклади опинилися в ситуації, коли слід доводити свою необхідність, доцільність, перспективність, відповідність високим сучасним вимогам, які висуваються як абітурієнтами і студентами, так і роботодавцями. Як свідчить аналіз літературних джерел, у сучасному суспільстві необхідність формування іміджу навчального закладу обумовлена наступними причинами: - складна демографічна ситуація підсилює конкуренцію серед освітніх закладів однієї території в боротьбі за набір учнів і збереження контингенту; - сильний позитивний імідж полегшує доступ освітнього закладу до кращих ресурсів: фінансових, інформаційних, людських тощо;- маючи сформований позитивний імідж, освітній заклад за рівних умов стає привабливішим для педагогів, адже може забезпечити їм стабільність і соціальний захист, задоволеність працею і професійний розвиток; - стійкий позитивний імідж дає ефект придбання освітнім закладом певної сили, тобто створює запас довіри до всього, що відбувається в стінах закладу, зокрема й до інноваційних процесів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/5091
Розташовується у зібраннях:Статті студентів, магістрів, аспірантів (Факультет МОП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Serikova.docx13,9 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.