Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5054
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Близниченко, Г.С. | - |
dc.date.accessioned | 2016-06-29T08:08:41Z | - |
dc.date.available | 2016-06-29T08:08:41Z | - |
dc.date.issued | 2016-06-29 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/5054 | - |
dc.description.abstract | Сьогодні система професійної освіти приділяє достатньо уваги підвищенню кваліфікації педагогів, їх професійної компетентності. Але формування у інженера-педагога професійного позитивного іміджу, часто залишається поза полем діяльності освітніх установ, тоді як останнє часто стає детермінантою формування успішної професійної діяльності. Незважаючи на численні напрацювання з питання іміджу (М. Спілейн, Р. Фішер, В. Шепель, В. Королько, О. Петрова, В. Литвин, В. Полохало, Д. Видріна, Г. Дашутіна, М. Томенко, І. Бекешкіна, Є. Головаха, Н. Паніна та ін.), тим не менш, праць, присвячених специфіці іміджу педагога і особливо інженера-педагога, його функціям, структурі та особливостей формування в даний час немає. Зазначені суперечності і обумовлюють важливість аналізу і вивчення особливостей іміджу інженера-педагога і умов його формування. | uk_UK |
dc.description.sponsorship | УІПА | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | імідж | uk_UK |
dc.subject | інженер-педагог | uk_UK |
dc.subject | професійний імідж | uk_UK |
dc.subject | професійна діяльність | uk_UK |
dc.subject | формування іміджу | uk_UK |
dc.title | ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ МАЙБУТНЬОГО ІНЖЕНЕРА - ПЕДАГОГА | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Располагается в коллекциях: | Статті студентів, магістрів, аспірантів (Факультет МОП) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Bliznichenko.docx | 13,41 kB | Microsoft Word XML | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.