Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5018
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЄсіпова, О.О.-
dc.date.accessioned2016-06-15T07:57:13Z-
dc.date.available2016-06-15T07:57:13Z-
dc.date.issued2016-06-15-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/5018-
dc.description.abstractЗа останні роки значно змінилася парадигма навчання від суб’єкт- об’єктної форми організації навчального заняття ми перейшли до суб’єкт - суб’єктної, в якій ефективність навчальної діяльності значно залежить від активного включення студента в навчальний процес. В теорії педагогіки відомо безліч методів активізації навчальної діяльності студентів: тренінг, ділова гра, мозковий штурм, кейс тощо.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectнавчальна діяльністьuk_UK
dc.subjectдіяльність інженерів-педагогівuk_UK
dc.subjectсуб’єкт- об’єктuk_UK
dc.subjectсуб’єкт - суб’єктuk_UK
dc.subjectметоди активізації навчальної діяльностіuk_UK
dc.subjectкейсuk_UK
dc.subjectтренінгuk_UK
dc.subjectділова граuk_UK
dc.subjectмозковий штурмuk_UK
dc.titleМЕТОДИ АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Располагается в коллекциях:Наукові видання (Факультет МОП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Esipova.docx12,6 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.