Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5018
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Єсіпова, О.О. | - |
dc.date.accessioned | 2016-06-15T07:57:13Z | - |
dc.date.available | 2016-06-15T07:57:13Z | - |
dc.date.issued | 2016-06-15 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/5018 | - |
dc.description.abstract | За останні роки значно змінилася парадигма навчання від суб’єкт- об’єктної форми організації навчального заняття ми перейшли до суб’єкт - суб’єктної, в якій ефективність навчальної діяльності значно залежить від активного включення студента в навчальний процес. В теорії педагогіки відомо безліч методів активізації навчальної діяльності студентів: тренінг, ділова гра, мозковий штурм, кейс тощо. | uk_UK |
dc.description.sponsorship | УІПА | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | навчальна діяльність | uk_UK |
dc.subject | діяльність інженерів-педагогів | uk_UK |
dc.subject | суб’єкт- об’єкт | uk_UK |
dc.subject | суб’єкт - суб’єкт | uk_UK |
dc.subject | методи активізації навчальної діяльності | uk_UK |
dc.subject | кейс | uk_UK |
dc.subject | тренінг | uk_UK |
dc.subject | ділова гра | uk_UK |
dc.subject | мозковий штурм | uk_UK |
dc.title | МЕТОДИ АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Располагается в коллекциях: | Наукові видання (Факультет МОП) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Esipova.docx | 12,6 kB | Microsoft Word XML | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.