Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5011
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бєлей, О.Й. | - |
dc.date.accessioned | 2016-06-14T11:16:32Z | - |
dc.date.available | 2016-06-14T11:16:32Z | - |
dc.date.issued | 2016-06-14 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/5011 | - |
dc.description.abstract | В роботі розглянуто педагогічний потенціал кейс-технології при проведенні практичних занять з педагогічних дисциплін у вищих навчальних закладах. Сучасний стан якості підготовки фахівців залежить від методів та педагогічних технологій, які застосовуються у навчальному процесі. Особливості професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів потребують певної уваги до вибору методів навчання, тому що студенти засвоюють не лише теоретичні знання, практичні уміння й професійні навички, а й підсвідомо і стиль педагогічної діяльності викладачів, комплекс методів навчання, якими користуються викладачі. В майбутньому колишні студенти також застосовуватимуть ті ж самі методи у власній педагогічній діяльності, які підсвідомо засвоїли під час навчання у ВНЗ. Саме тому при підготовці майбутніх педагогів варто застосовувати у навчанні різноманітні інноваційні методи, які у подальшому стануть їм орієнтиром у професійно-педагогічній діяльності. | uk_UK |
dc.description.sponsorship | УІПА | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | педагогічний потенціал | uk_UK |
dc.subject | кейс-технології | uk_UK |
dc.subject | педагогічні дисципліни | uk_UK |
dc.subject | педагогічні технології | uk_UK |
dc.subject | інженери-педагоги | uk_UK |
dc.title | ЗАСТОСУВАННЯ КЕЙС-ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ НАВЧАЛЬНИХ ЗАНЯТЬ З ПЕДАГОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Статті студентів, магістрів, аспірантів (Факультет МОП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Belei.docx | 13,78 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.