Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5011
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБєлей, О.Й.-
dc.date.accessioned2016-06-14T11:16:32Z-
dc.date.available2016-06-14T11:16:32Z-
dc.date.issued2016-06-14-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/5011-
dc.description.abstractВ роботі розглянуто педагогічний потенціал кейс-технології при проведенні практичних занять з педагогічних дисциплін у вищих навчальних закладах. Сучасний стан якості підготовки фахівців залежить від методів та педагогічних технологій, які застосовуються у навчальному процесі. Особливості професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів потребують певної уваги до вибору методів навчання, тому що студенти засвоюють не лише теоретичні знання, практичні уміння й професійні навички, а й підсвідомо і стиль педагогічної діяльності викладачів, комплекс методів навчання, якими користуються викладачі. В майбутньому колишні студенти також застосовуватимуть ті ж самі методи у власній педагогічній діяльності, які підсвідомо засвоїли під час навчання у ВНЗ. Саме тому при підготовці майбутніх педагогів варто застосовувати у навчанні різноманітні інноваційні методи, які у подальшому стануть їм орієнтиром у професійно-педагогічній діяльності.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectпедагогічний потенціалuk_UK
dc.subjectкейс-технологіїuk_UK
dc.subjectпедагогічні дисципліниuk_UK
dc.subjectпедагогічні технологіїuk_UK
dc.subjectінженери-педагогиuk_UK
dc.titleЗАСТОСУВАННЯ КЕЙС-ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ НАВЧАЛЬНИХ ЗАНЯТЬ З ПЕДАГОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІНuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті студентів, магістрів, аспірантів (Факультет МОП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Belei.docx13,78 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.