Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4978
Назва: ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА НА БАЗІ ХМАРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ: МЕТОДОЛОГІЧНА ОСНОВА ДОСЛІДЖЕННЯ
Автори: Плахотіна, А.О.
Ключові слова: хмарні технології
освітній простір
інформаційне освітне середовище (ІОС)
ресурсна функція
комунікаційна функція
дистанційне навчання
Дата публікації: 9-чер-2016
Короткий огляд (реферат): Модернізація освітнього простору, що проводиться на основі інформатизації освітнього процесу потребує аналізу можливостей використання різних засобів ІКТ для побудови інформаційного освітнього середовища (ІОС). Будь-яка технологічна реалізація ІОС зобов'язана забезпечити виконання двох основних функцій – ресурсної, тобто формування, розміщення та зберігання електронних освітніх ресурсів, та комунікаційної, тобто забезпечення оперативного віддаленого доступу до ресурсів учнів і викладача, а також комунікацій між ними. В даний час у більшості ВУЗів ІОС засновані на системах дистанційного навчання - «Moodle», «Sakai», «eLearning Server», «REDCLASS Learning», «WebTutor», «eLearning 4G», «Claroline LMS» тощо, що включають підсистему ресурсів і підсистему управління навчальним процесів. Подібні системи надають викладачеві широкий набір інструментів, використання яких дозволяє створити і розмістити в системі свій навчальний курс і організувати діяльність учнів з його освоєння. Разом з тим, подібні системи не завжди і не у всіх відносинах виявляються зручні викладачеві. Тобто актуальним є дослідження альтернативних засобів реалізації ІОС.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/4978
Розташовується у зібраннях:Статті студентів, магістрів, аспірантів (Факультет ІТВО)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Plahotina.docx13,81 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.